خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبرداد:

دستگیری ۷ باند سوداگر مرگ در شهرستان بروجرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: طی سه ماه نخست امسال ۷ باند سوداگر مرگ متلاشی و مقدار ۱۶۶ کیلو و۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان بروجرد کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد، سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با بیان این مطلب اظهارداشت:طی سه ماه نخست امسال هفت باند سوداگر مرگ متلاشی و هزار و 51 فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگیر شدند. 

وی افزود: همچنین مأموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان، در سه‌ماهه نخست امسال موفق به کشف مقدار 166 کیلو و 850 گرم انواع مواد مخدر شدند. 

وی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ ادامه دارد و نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌برند،اظهار داشت:باید سرمایه‌گذاری بیشتری در خانواده‌ها انجام دهیم تا نسبت به کنترل فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: مبارزه فقط دستگیری و زندان کردن و...نیست بلکه باید همه دغدغه داشته باشند و تأثیرگذاری کارهای فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر بسیار اثر بخش است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و مبارزه جدی و بی‌امان علیه سوداگران مرگ را ادامه دهیم، تأکید کرد: برای کار فرهنگی باید همه مسئولان پای کار باشند و نیروی انتظامی را در جمع‌آوری و ریشه‌کن کردن مواد مخدر یاری دهند و در زمینه پیشگیری همه حاضر شده و کارهای فرهنگی باید بیش از این باشد.

وی با اشاره به عرضه قلیان در پارک‌ها و مراکز غیر مجاز تصریح کرد: این کار در پارک‌ها و قلیان‌سراها در حال انجام بود که با قدرت نیروی انتظامی جمع شد و ما اجازه نمی‌دهیم سوداگران مرگ با سلامت جوانان ما بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز