خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خبر داد:

بهره‌مندی 10هزار دانش‌آموز از برنامه‌های اوقات فراغت

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۵۵۴

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: 10 هزار دانش آموز امسال از برنامه‌های اوقات فراغت پایگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایلنا در بروجرد، جمشید ابوالفتحی درنشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بروجرد که در این اداره برگزار شد، افزود: در این راستا با توجه به آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، 27 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: هفت سالن ورزشی آموزش و پرورش در ایام تابستان در رشته های مختلف ورزشی پذیرای دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی هستند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به افزایش 12 درصدی نرخ شهریه مدارس هیات امنایی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مدارس هیات امنایی پارسال 15 درصد افزایش نرخ شهریه داشتند که امسال بنا به تصمیم شورای آموزش و پرورش این نرخ به 12 درصد کاهش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز گفت: با توجه به جمعیت 25 هزار نفری مسکن مهر بروجرد باید برای رفع مشکلات آموزشی این منطقه چاره اندیشی شود.

عباس شمس‌الدینی از اجرا نشدن برخی از مصوبات شورای آموزش و پرورش بروجرد انتقاد کرد و افزود: این مصوبات برای حل مشکلات آموزشی شهرستان باید پیگیری شوند.

کاهش شهریه مدارس هیات امنایی از 15 به 12 درصد، تعیین تکلیف فروش املاک 14 مدرسه روستایی و شهری و تعیین وضعیت کتابخانه شهید احسان شهیدی بروجرد از مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز