خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد مطرح کرد:

جوشکاران و عمده‌فروشان به شهرک صنوف خرم آباد منتقل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۸۹۵

فرماندار خرم آباد گفت: همزمان با عید فطر امسال تمام صنوف جوشکار و عمده فروش به مجتمع صنوف قاضی خرم آباد منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حبیب اله خجسته پور روز سه شنبه در جلسه انتقال صنوف آلاینده و مزاحم شهر خرم آباد افزود: بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، نباید اجازه ایجاد این صنوف آلاینده و مزاحم را درشهرها صادر کنند و در صورت احداث و یا راه‌اندازی باید نسبت به انتقال آنها به خارج از شهر اقدام کنند.

وی افزود: شهرداری پس از ابلاغ به صاحبان مشاغل آلاینده و مزاحم مبنی بر انتقال به خارج از شهر می‌تواند یک طرفه نسبت به تعطیل، تخریب و انتقال ملک اقدام کند. شهرداری در انتقال صنوف آلاینده مر قانون را اجرا کنند.

فرماندار خرم آباد بیان کرد: شهرداری باید نسبت به این موضوع اطلاع‌رسانی‌کرده زیرا در صورت وجود واحدهای بدون مجوز پلمپ می شوند و همچنین واحدهای دارای پروانه منتقل خواهند شد.

خجسته‌پور ادامه داد: صاحبان مشاغل نیز می‌توانند با مراجعه به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اعتراض خود را اعلام کرده تا در هیات سه نفر نسبت به این حکم تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: در مورد کسبه بدون پروانه وخودروهایی که بدون مجوز مواد غذایی پخش می کنند بند 20 ماده 55 را باید به تدریج اجرا کنیم واحدهای بدون مجوز کسب در قالب گشت های مشترک با اخذ دستور قضایی از امروزبا نیروی انتظامی برای توقیف آنها هماهنگی شود.

فرماندار خرم آباد یاد آورشد: با توجه به اینکه ممکن است اجناسی که توسط خرده فروشان از خودروهای پخش بدون مجوز خریداری می شود ازراه قاچاق وارد شده ویا غیر بهداشتی باشند باید کنترل و نظارت بیشتری در این زمینه انجام شود.

به گزارش ایلنا، انتقال صنوف به خارج از شهر در دستورکار شهرداری قرار داشته و در این زمینه نیز به واحدهایی در سطح شهر دوتا سه مرحله اخطار داده شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز