خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

جابجایی مدیران در همه دولت‌ها طبیعی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، جابجایی مدیران را موضوعی طبیعی خواند و درباره عزل و نصب‌های اخیر در مدیران استان لرستان پاسخ داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی در حاشیه نشست با خبرنگاران لرستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از هرگونه نقد سازنده و منصفانه استقبال خواهد کرد، افزود: همچنین امر شایسته سالاری، خوش‌آمدگویی به همه سلایق سیاسی، دوری از خودسریها، برابری قانون برای همه و ... از دیگر رویکردها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید به شمار می‌آید.

شاهرخی با بیان اینکه عزل و نصب‌ها در استان صرفا سیاسی نیستند و به قیمت این نخواهد بود که ما از افراد ناتوان استفاده کنیم گفت: در این راستا داشتن توانمندی، اعتقاد به رای مردم داشتن، همفکری با دولت و ... از جمله ملاک‌ها در عزل و نصب‌ها در استان است.

وی با بیان اینکه همچنین مدیرانی که در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و اعمال سیاست‎‌های دولت و رای مردم ناتوان باشند برکنار خواهند شد گفت: همچنین ما از افراد افراطی و کسانی که همراه با سیاست‌های دولت نیستند استفاده نخواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اصل تفکیک قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا شفاف و کاربردی است، اظهار کرد: برای نقش نظارتی نمایندگان تا زمانی که بر اساس سیاست‌های دولت باشد احترام قائلیم.

شاهرخی به تعامل دولت با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای ما در استان تعامل با نمایندگان با حفظ تفکیک قوا بوده به طوری‌که ما برای نقش نظارتی نمایندگان احترام قائل هستیم تا جایی که براساس سیاست‌های دولت باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه ما مجری سیاست‌های دولت هستیم و بر مبنای آنها حرکت می‌کنیم افزود: در این راستا افرادی که با رای مردم و به سیاست‌های دولت تمکین نکنند از همراهی با آنها معذور هستیم.

کد خبر : ۳۸۰۳۲۰