خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

فعالیت‌ها برنامه‌های بهزیستی لرستان در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۸۰

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان، فعالیت‌ها و برنامه های بهزیستی این استان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مراد سیفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اهم فعالیت ها و برنامه‌های بهزیستی در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

معاون مشارکت بهزیستی لرستان گفت: برپایی افطار المومنین ،جذب مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی مردمی ، برگزاری جشنواره طبخ غذا به نفع مددجویان ، حضور مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی و اجرایی در مراکز تحت نظارت و منزل مددجویان چند معلولی ، توزیع سبد غذایی و لوازم توانبخشی میان مددجویان ، از مهمترین برنامه های این ماه پرفیض و برکت در بهزیستی لرستان است.

وی گفت: همانند سال های گذشته از مدیران ارشد دولتی و دستگاه‌های اجرایی دعوت بعمل آمده تا با حضور در مراکز نگهداری معلولین و کودکان بی سرپرست ، ضمن آشنایی با نحوه خدمات ارائه شده به این اقشار ، در افطارالمومنین این مراکز حضور یابند و مساعدت و کمک های مورد نظر خود را به حساب مشارکتهای بهزیستی واریز کنند.

سیفی گفت: جشنواره طبخ غذا در اکثر شهرستان‌ها به نفع مددجویان برگزار خواهد شد و موسسات و مراکز تحت نظارت در مکان‌های معین انواع آش و غذاهای محلی را طبخ که درآمد حاصله از فروش اغذیه به نفع مددجویان مصرف خواهد شد.

معاون مشارکت‌های بهزیستی به توزیع سبد غذایی بین نیازمندان اشاره و افزود: با همت خیرین بسته‌های غذایی تهیه که توسط مراکز و موسسات خیریه بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد. همچنین با هماهنگی معاونت توانبخشی به معلولانی که از وسایل توانبخشی و کمک توانبخشی محروم هستند ، وسیله مورد نیاز تهیه و تحویل خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم شب‌های احیاء در مراکز تحت نظارت بهزیستی با حضور مقیمان و مربیان مراکز در فضایی معنوی برگزار می‌شود.

سیفی در پایان ضمن قدردانی از مساعدت خیرین از عموم مردم خواست مساعدت ها و نذورات خود را به حساب شماره 330690734548031 بانک توسعه تعاون شعبه علوی واریز نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز