خبرگزاری کار ایران

هوشنگ بازوند تاکید کرد:

تعیین‌تکلیف واحدهای بدون‌متقاضی مسکن‌مهر لرستان تا بهمن‌ماه 95

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۴۴۵

استاندار لرستان گفت: پرونده واحدهای مسکن‌مهر بدون‌متقاضی استان‌لرستان باید تا 22 بهمن سال‌جاری به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه شورای‌مسکن با انتقاد از آمار مسکن‌ و شهر‌سازی استان نسبت به تعداد مسکن‌مهرهای بدون‌متقاضی و مشکل‌دار استان‌لرستان افزود: پرونده مسکن‌مهر استان باید با زمان‌بندی مشخص‌شده تا 22 بهمن سال‌جاری به اتمام برسد و برای تحقق این مهم نیز باید یکی از دستگاه‌های متولی متضرر شود. 

وی اظهار داشت: با توجه به فرصت به دست آمده و حذف شرایط اولیه مسکن‌مهر دستگاه‌ها و نهادهای استان برای خانه‌دار شدن کارکنان خود از این مهم استفاده کنند.

استاندار لرستان تاکید کرد: شرایط خودمالکی مسکن‌مهر فرصتی مناسب برای خانه‌دارشدن خانوارهای لرستانی است.

بازوند اظهار داشت: مشکل فضای‌سبز، فضای ورزشی و بهداشتی سایت مسکن‌مهر شهرستان سلسله ظرف یک‌هفته آینده توسط معاون عمرانی برآورد مالی شده و مسکن و شهرسازی استان نسبت به تامین منابع مالی آن اقدام کند.

وی افزود: شهرداری الشتر نیز نسبت به ایجاد فضای‌سبز این سایت اقدام کرده و دانشگاه علوم‌پزشکی نیز با در اختیار گرفتن 520 متر فضای آموزشی نسبت به ساخت خانه‌بهداشت این مجتمع مسکن‌مهر اقدام کند.

بازوند با بیان اینکه سپاه استان آمادگی ساخت سال ورزشی را در این سایت مسکن‌مهر را دارد، افزود: ساکنان این مجتمع نیز با توجه به نزدیک‌بودن مدرسه ابتدای به این سایت زمین در نظر گرفته شده برای فضای آموزشی را در اختیار این نهاد قرار دهند.

به گزارش ایلنا، دوهزار و314واحد مسکن‌مهر بدون‌متقاضی در لرستان وجود دارد که از این تعداد یک‌هزار 656 واحد در شهرستان خرم‌آباد، 183 واحد پلدختر و475 واحد نیز در الیگودرز قرار دارند.464 واحد از یک‌هزار و 656 واحد مسکن مهر شهرستان خرم‌آباد نیز به صورت خودمالکی به شخص حقوقی با وام 7 درصدی واگذار شده است.

همچنین 598 واحد مسکن‌مهر نیز در فاز یک ودو شهرستان خرم‌آباد برای تکمیل و بهره‌برداری با پیشرفت مناسب در اختیار تعاونی آموزش‌وپرورش و ارتش این شهرستان قرار گرفته و 216 واحد نیز با توجه به متقاضی بودن کمیته امداد استان برای تکمیل توسط خیرین در تحویل این نهاد شده است.

در این راستا از واحدهای بدون‌متقاضی شهرستان خرم آباد نیز 322 واحد آماده واگذاری به دانشگاه لرستان و علوم پزشکی استان است .

گزارش: سجاد آریان‌پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز