خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور مطرح کرد:

شرایط مناسبی برای جهش اقتصادی لرستان فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۷۲۸

وزیر کشور گفت: لرستان یکی از سه استان پایلوت اقتصادی مقاومتی معرفی شده و این موضوع شرایط مناسبی را برای جهش اقتصادی لرستان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جریان سفر به لرستان در جمع خبرنگاران افزود: ظرفیت های طبیعی و انسانی و موقعیت های خاص لرستان شرایط خوبی برای جهش بزرگ اقتصادی این استان مهیا کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه استان برای الگوی اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده اند که لرستان یکی از این استان ها بوده است که در دولت و قرارگاه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده است، اظهار داشت: امیدواریم مردم استان همراه مسئولان همکاری کنند تا با مشارکت و خدمت رسانی دستگاه‌ها و کمترین فرصت سوزی، لرستان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصادی مقاومتی، الگوی مطلوبی برای سایر استان‌ها باشد.

رحمانی فضلی همچنین به قابلیت های استان لرستان اشاره و تصریح کرد: لرستان ظرفیت های خوبی در حوزه طبیعی، انسانی و موقعیتی دارد و کاملا برای یک جهش اقتصادی آماده و شرایط برای تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی ظرفیت های استان کاملا مهیا است.

وی با اشاره به پایلوت قرار گرفتن لرستان در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی ابراز امیدواری کرد این استان در پیاده سازی برنامه ها در این زمینه پیشتاز باشد.

وزیر کشور تصریح کرد: برای سایر استانها اختیارات خاص به وزیر کشور داده شده که با هماهنگی مسئولان استان ها برای شناسایی عوامل و موانع و تصمیم گیری در این راستا اقدام می شود.

وزیر کشور پس از ورود به لرستان، برای بازدید از مجتمع کشت و صنعت راهی این مجتمع واقع در 15 کیلومتری محور خرم آباد - کوهدشت شد.

همچنین بازدید از برج های دوقلو ( طرح در دست ساخت) خرم آباد از دیگر برنامه های رحمانی فضلی اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز