خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست پلدختر:

رودخانه کشکان باز هم آلوده شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۷۸

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدختر گفت: بر اثر واژگونی تانکر نفتکش در محور پلدختر - خرم آباد رودخانه کشکان باز هم آلوده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، امیر رضا محمدی نژاد شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: یک دستگاه تانکر نفت کش حامل ماده شیمیایی تینر روغنی که از خرم آباد به سمت پلدختر در حرکت بود در روستای «زورانتل» ۳۵ کیلومتری شمال پلدختر واژگون و رودخانه کشکان را آلوده کرد.

وی اظهار داشت: در اثر این واژگونی تمام محموله شامل ۲۴ هزار تن تینر روغنی وارد رودخانه کشکان شد و آب و خاک منطقه را به شدت آلوده کرد.

رئیس اداره محیط زیست پلدختر افزود: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برای برآورد خسارت به محیط زیست به منطقه اعزام شدند.

محمدی نژاد با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که راننده نفت کش مجروح و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پلدختر انتقال یافت افزود: هنوز ۱۰ روز از واژگونی تانکر نفت کش در این جاده نمی گذرد که شاهد واژگونی یک دستگاه تانکر نفت کش دیگری در این محور شدیم.

وی با بیان اینکه بر اثر این حوادث خسارات سنگینی به محیط زیست و آبزیان و اکوسیستم وارده شده است گفت: در این راستا از مسئولان می خواهیم اجازه تردد به نفت کش ها را در محورهای مواصلاتی پلدختر را ندهند و به گونه ای اقدام کنند که وسایل نقلیه سنگین از آزاد راه خرم آباد – پل زال برای تردد استفاده کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی علت این سانحه رانندگی را سرعت بالا و عدم توانایی از سوی راننده تانکر نفت کش اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز