خبرگزاری کار ایران

ششمین همایش ملی حبوبات در لرستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۹۱۷

ششمین همایش ملی حبوبات با حضور مسئولان در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ظهر چهارشنبه ششمین همایش ملی حبوبات کشور در سالن اجتماعات بانک صادرات خرم آباد و با حضور رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان، مدیرجهاد کشاورزی لرستان، پژوهشگران حوزه حبوبات کشور و جمع زیادی از اساتید دانشگاه برگزار شد.

مسعود رفیعی دبیر ششمین همایش ملی حبوبات کشور اظهار داشت: نامگذاری سال 2016 میلادی توسط فائو با عنوان سال بین‌المللی حبوبات نشان‌دهنده جایگاه بالای حبوبات برای تامین بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن انسان است.

وی به ارسال 283مقاله به دبیرخانه ششمین همایش ملی حبوبات اشاره کرد و گفت: این مقالات توسط سه داور متخصص در حوزه حبوبات بررسی شده و در نهایت241 مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفتند.

وی از تدوین کتابچه‌ای از چکیده مقالات پذیرش شده خبر داد و افزود: در پایان این همایش به تمامی مقالات گواهی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم ماحصل این همایش موجب پیدا کردن حلقه های مفقوده بین زنجیره تولید و یافته های تحقیقاتی در حوزه حبوبات شود.

بنابراین گزارش، ششمین همایش ملی حبوبات کشور به‌صورت یک روزه در خرم آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز