خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان پلدختر:

تقویت حوزه‌های علمیه از برنامه‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۱۴۶

فرماندار شهرستان پلدختر گفت: تقویت حوزه های علمیه از برنامه های دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، نورالدین‌درمنان روز شنبه در دیدار با روحانیون‌ و طلاب مدرسه‌علمیه‌امام رضا(ع)شهرستان پلدختر با بیان اینکه روحانیون‌ پرچمدار هدایت افکارعمومی و مشعل‌داران فرهنگ‌اسلامی هستند، افزود: مرزبانی از فرهنگ ، تفکر وحدت و انسجام اسلامی از مهمترین رسالت حوزه‌های علمیه است بنابر این تقویت این مراکز دینی از برنامه های دولت تدبیر و امید است .

وی با بیان این که تاثیرگذارترین قشر در سرنوشت ملت روحانیون هستند، گفت: این قشر در طول تاریخ مدافع راستین آرمان های والای اسلام بوده اند.

فرماندار پلدختر با بیان این که روحانیون به عنوان هدایتگر جامعه به سمت سعادت و راه راست محسوب می‌شوند، گفت: روحانیت شیعه در طول تاریخ دفاع از حق پیشتاز بوده است .

وی به نقش تاثیرگذار روحانیون در هدایت جامعه به سوی سعادت اشاره کرد و افزود: روحانیون سرمایه اصلی در حفظ اسلام و نظام اسلامی همواره در کنار مردم بوده و نقش هدایتی آنان را داشته است.

درمنان اعتقاد مردم به روحانیت را باعث هدایت آنها به رستگاری دانست و افزود:روحانیون پیشقراولان مقابله با انحرافات در جامعه هستند و این قشر تمام تلاش خود را برای مقابله با هجمه های دشمنان به کار گرفته اند .

فرماندار پلدختر با بیان این که روحانیون همواره سعی داشته اند با تدبیر ، مشکلات مردم و جامعه اسلامی را حل کنند گفت: قرآن کریم روحانیت را در مسیر انبیا و تداوم کار آنان معرفی می کند و نقش علما و روحانیون در امنیت نظام بی‌بدیل است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز