خبرگزاری کار ایران

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

15 اردیبهشت؛ تجلیل از قهرمانان ورزشی استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۹۸

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: تجلیل از قهرمانان ورزشی لرستان ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ضرغام علیجانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان لرستان افزود: طی سال گذشته ۳۶۶ ورزشکار لرستانی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که قهرمانان ورزشی که صاحب مدال شده اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: ورزشکاران لرستان طی سال گذشته در رشته های مختلف موفق به کسب  ۱۲ مدال طلا، شش نقره و پنج برنز و در مجموع ۲۳ مدال آسیایی شده اند.

وی افزود:‌ در مسابقات جهانی نیز سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز و در مجموع هشت مدال توسط ورزشکاران لرستانی در سال گذشته به دست آمد.

وی بیان داشت: طی سال گذشته ورزشکاران لرستانی موفق به کسب ۲۰۷ مدال طلا، ۲۱۱ نقره و ۲۴۷ برنز و در مجموع ۶۶۵ مدال کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات گذشته این اداره کل نداشتن رئیس در هیات ورزشی بود، اظهار داشت: طی سال گذشته بسیاری از هیات‌ها ساماندهی شدند و انتخابات ۱۷ مجمع نیز برگزار شده و هشت مجمع دیگر نیز طی یکی دو ماه آینده برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه قانونمند شدن هیات‌های ورزشی دیگر برنامه ای بود که در سال گذشته پیگیری شد، ادامه داد: بر این اساس برای اولین بار همه ۴۶ هیات ورزشی ما گزارش فعالیت کتبی داده اند.

وی افزود: در حال حاضر اکثر هیات های ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها مشکل سالن تخصصی ندارند.

افزایش درآمد زایی اجاره سالن های ورزش در لرستان

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این نشست افزود: درآمدزایی اجاره دادن برخی از سالن‌های ورزشی لرستان یک هزار و ۲۰۰ درصد نسبت سال گذشته افزایش داشته است.

سیروس حسنوند اظهار داشت: در حوزه ما بحث وام‌های ازدواج و تسهیلات ازدواج وجود دارد که با پیگیری‌های مجدانه ما ظرف سه ماه پایانی، پرداختی همه بانک‌های عامل استان از دی‌ماه سال 791،94 هزار و 890 میلیون ریال حوزه تسهیلات ازدواج بوده است.

وی افزود: تعداد سازمان‌های مردم‌ نهاد استان 14 سازمان مردم‌نهاد بود که تاکنون به 25 سازمان مردم‌نهاد افزایش داشته است که به دنبال افزایش بیشتر این سازمان‌ها هستیم.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه پیگیر تهیه خانه جوان یا سمن‌سرا هستیم بیان کرد: درخواست برای تهیه خانه جوان را به استاندار داده‌ایم که در صورت موافقت زمینه خوبی برای سمن‌ها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز