خبرگزاری کار ایران

محمد اصلانی مطرح کرد:

پایان پرونده مسکن‌مهر در سال 95

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۴۰۲

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت:دولت مصمم است پرونده مسکن مهر را تا پایان سال 95 خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، محمد اصلانی در جلسه شورای مسکن  استان‌لرستان افزود: مقرر شده دستگاه‌های مرتبط برای تامین خدمات مورد نیاز واحدهای مسکونی یک‌سوم منابع مورد نیاز را از طریق ملی، یک‌سوم را با استفاده از منابع استانی و یک‌سوم منابع مورد نیاز را طریق سازمان ملی زمین و مسکن تامین کنند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه خدمات مورد نیاز واحدهای مسکن‌مهر لرستان تامین می‌شود، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به واحدهای مسکن‌مهر موظف هستند خدمات مورد نیاز ساکنان این واحدها را با استفاده از منابع ملی و استانی تامین کنند.

 معاون عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان موظف است ظرف مدت 45 روز آینده نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز و ارائه خدمانت بهداشتی و درمانی ساکنان مسکن‌مهر که به بهره‌برداری رسیده‌اند اما فاقد امکانات درمانی مورد نیاز هستند اقدام کند.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: علاوه بر این نیروی انتظامی نیز باید نسبت به ایجاد تعداد 4 کلانتری در سایت‌های مسکن‌مهر شهرستان خرم‌آباد و شهرداری‌های مناطق موظف هستند نسبت به انتقال زباله‌های سایت‌های مسکن‌مهر و سازمان اتوبوسرانی نیز باید به ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان ساکن در این مناطق اقدام کنند.

 وی با بیان اینکه همچنین با متولی‌گری اداره کل اوقاف و امور خیریه طی 10 روز آینده نسبت به احداث یک باب مسجد با کمک 200 میلیون تومانی اداره کل راه و شهرسازی اقدام می‌شود، اظهار داشت: مابقی اعتبار مورد نیاز این مسجد با مساحد 400 متر به کمک پیگیری اداره کل اوقاف از سوی قرار گاه خاتم تامین و ساخت آن آغاز شود.

اصلانی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر در گذشته فاقد متقاضی بوده‌اند، گفت: حدود دو هزار واحد مسکن فاقد متقاضی سال گذشته شناسایی شدند که با رفع برخی سخت‌گیری‌های قانونی همه افراد می‌توانند در شرایطی متقاضی باشند و بر همین اساس مقرر شده تعدادی از واحدها به عنوان خوابگاه به دانشگاه لرستان واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز