خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده بازرسان میراث فرهنگی لرستان از واحدهای پذیرایی بین راهی

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از بازدید کارشناسان و بازرسان این اداره کل از واحدهای پذیرایی بین راهی مسیر خرم آباد به دورود و الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهدی بهاروند در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان در رابطه با نظارت بر روند فعالیت واحدهای پذیرایی بین راهی استان لرستان در ایام نوروز اظهار داشت: در این راستا کارشناسان و بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت مستمر بر روند فعالیت این واحدها نظارت دارند. 

 بهاروند تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان از واحدهای پذیرایی بین راهی مسیر خرم‎آباد به دورود و الیگودرز بازدید کردند.

به گفته وی در این بازدید بیش از 10 واحد به صورت کاملاً سر زده مورد بازرسی قرار گرفت و در خصوص برخی موارد غیربهداشتی به چند واحد تذکراتی داده شد. 

بهاروند افزود: بازدیدهای سرزده کارشناسان و بازرسان از مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت مستمر و روزانه در قالب چند تیم و در تمام شهرستان‎های استان لرستان انجام می‎گیرد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنین از بازدید ستاد اجرایی از خدمات سفر، هتل ها و مهمانپذیرهای شهرستان دورود خبر داد و بیان کرد: طی این بازدیدها، هتل شهرداری و چند مهمانپذیر مورد بازدید قرار گرفتند که تخلف خاصی مشاهده نشد و عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دورود مثبت ارزیابی شد.

کد خبر : ۳۵۷۱۵۹