خبرگزاری کار ایران

با آغاز تعطیلات ایام نوروز صورت گرفت؛

اسکان و پذیرش هفت هزار و 44 نفر مسافر نوروزی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۸۵

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان از اسکان و پذیرش هفت هزار و 44 مسافر در دو روز نخست در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، گودرز کریمی‌فر در حاشیه بازدید از مراکز اسکان شهرستان خرم‌آباد افزود: این تعداد مسافر در قالب دو هزار و 219 خانوار در پایگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان داده شد .

وی استقبال از مهمانان نوروزی را در این دو روز مطلوب برشمرد و اظهار داشت : در این دو روز خوشبختانه وضعیت عملکرد مجریان اسکان مطلوب بوده و مورد خاصی مشاهده نشده است و مسافران نوروزی در کمترین زمان ممکن پذیرش شده اند . 

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش تمام ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت تا رفاه نسبی مسافران نوروزی را تامین کند و آنها با آرامش و به دور از هرگونه دغدغه‌ای به گذران تعطیلات نوروزی در این استان بپردازند . 

کریمی فر با اشاره به قلعه های تاریخی ، آبشارهای خروشان و مناظر بکر و طبیعی لرستان یادآورشد: استان لرستان یکی از کم نظیر ترین استان های کشور از نظر تاریخی و طبیعی است و در ایام نوروز شاهد تبلور 4 فصل سال در این استان هستیم . 

وی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی کارشناسان ستادی به صورت محسوس و نامحسوس عملکرد مراکز اسکان را مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند داد تا خللی در خدمت رسانی به مسافران و تامین رفاه نسبی آنان به وجود نیاید. 

 وی تاکید کرد : 450 نفر عوامل اجرایی مستقر در ستادها و مراکز اسکان تمام تلاش خود را معطوف به فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب به مسافران نوروزی خواهند کرد.

کریمی فر گفت: مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را به سامانه های 5000266593 و 50001000000000 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز