خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

فعال‌سازی ۳۰ اکیپ نظارتی در استان لرستان برای نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۸۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: گشت‌های ثابت و سیار نظارتی در قالب ۳۰ اکیپ در سطح استان فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، محمدرضاصفی‌خانی ظهرپنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: فعالیت اکیپ‌های ویژه بازرسی جهت نظارت مداوم بر کانون‌های عمده تقاضا و مصرف از جمله میدان‌های میوه و تره‌بار، فروشگاه‌ها، خرده‌فروشان مواد غذایی و اماکن عرضه کیف و کفش و پوشاک در سطح استان لرستان صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت در ایام نوروز، ساماندهی و راه‌اندازی اکیپ‌های بازرسی و گشت‌های مشترک جهت بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت فعال به‌‌صورت شبانه‌روزی در استان، اکیپ بازرسی و گشت‌های مشترک جهت بازرسی و نظارت بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز بین‌راهی و مهمان‌پذیرها نیز انجام می‌شود.

طرح ساماندهی منازل مسکونی جهت اسکان مهمانان نوروزی، برنامه‌ریزی در راستای استقرار بازار، نظارت در محل برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای بهاره در کلیه شهرستان‌های استان، ایجاد گشت‌های ثابت و سیار در قالب 30 اکیپ در سطح لرستان در دستور کار است.

این مقام مسئول تصریح کرد:گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف مرکز استان، معاونت غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی جهت نظارت بر قیمت‌ها و کیفیت اقلام پر تقاضای ایام نوروزی انجام می‌شود. گشت مشترک با سازمان حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان جهت کنترل و تشدید بازرسی و نظارت بر خدمات ناوگان حمل‌ و نقل عمومی در طول سفرهای نوروزی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: لیست کشیک معاونت‌ها، حوزه اصناف و اتحادیه‌ها در قالب یک کتابچه به‌ منظور ارائه خدمات در ایام تعطیل تهیه و جداول روزانه جهت دریافت گزارش‌ها و  جمع‌آوری اطلاعات نظارتی استان تدوین‌ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز