خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد مطرح کرد:

ضعف مدیریتی برخی مدیران مناطق شهرداری

شهردار خرم آباد گفت: برخی شهرداری های مناطق بالای ۵۰ میلیارد تومان مطالبات مردمی دارند ولی آنها را نمی توانند پس بگیرند که این ضعف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، یحیی عیدی بیرانوند ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری سازمان های مدیریت پسماند و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خرم آبادافزود: جایگاه شهر خرم آباد به عنوان یک مرکز استان آنگونه که باید نبوده و علت آن به ضعف مدیریت برمی گردد.

وی اظهار داشت: در مجموعه مدیریت شهری پول فراوان بوده اما عرضه مدیریتی وجود ندارد و برخی شهرداری های مناطق بالای ۵۰ میلیارد تومان مطالبات مردمی دارند ولی آنها را نمی توانند پس بگیرند که این ضعف است.

وی با بیان اینکه با کار و تلاش، برنامه ریزی، ایثار و از خودگذشتگی استان متحول می شود، عنوان کرد: اما اگر مدیریت شهری را با همان سنتی کاری و بدون برنامه ریزی ادامه دهیم تغییر و تحولی نخواهد بود و تحول با همدلی و همزبانی و کار برای رضای خدا رخ می دهد.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه با تلاش شورای اسلامی شهر مدیریت شهری فعال شده است، افزود: پروژه های بسیاربزرگی مانند چهار تقاطع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در خرم آباد در حال شروع بوده که به همدلی و مساعدت نیازمند است.

 شهردار خرم آباد خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر بر طبل تنش، تفرقه، دروغ و تخریب هم بکوبیم به بیراهه خواهیم رفت. 

عیدی بیرانوند با بیان اینکه صبح امروز رفتگران شهرداری منطقه سه برای مطالبات شش ماهه خود در شهرداری مرکزی اجتماع کردند، یادآور شد: مدیرعامل و شهرداری که نتواند حقوق کارکنان خود را پرداخت کند باید کنار بکشد.

کد خبر : ۳۵۵۷۲۹