خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

نمایندگان منتخب لرستان دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشند

استاندار لرستان گفت: نمایندگان منتخب لرستان دنبال مسائل حاشیه ای و عوض کردن مدیران نباشند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند ظهر سه شنبه در حاشیه همایش بخشداران استان افزود: مردم از نماینده خود انتظار دارند دنبال جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باشد نه مسائل حاشیه ای و منتخب ملت در انتخابات نباید دنبال حواشی و عوض کردن مدیران باشد.

وی اظهار داشت: دنبال کردن مسائل حاشیه ای سبب می شود مردم در دوره‌های بعدی انتخابات به آن نماینده پاسخ رد خواهند داد.

وی با بیان اینکه شعار سال ۹۴  یک کلید واژه مثبت در روند پیشرفت کشور بود،تصریح کرد: شعار همدلی و همزبانی مطرح شده از سوی رهبر انقلاب توانست در بحث سیاست خارجی کشور و شکل گیری برجام تاثیر مثبت داشته باشد.

هوشنگ بازوند اظهار داشت:در انتخابات دوره های گذشته عده ای با عوام فریبی و فحش دادن به دولت و مسئولان برای خود رای جمع آوری می کردند و امسال نیز در استان یک کاندیدا که خود در بدنه دولت کار می کند به فحاشی علیه همه روسای جمهور کشور در ادوار گذشته دست زد.

استاندار لرستان افزود:  مردم به این فرد کمتر از شش هزار رای دادند و این نشان می دهد که مردم ما دیگر به این افراد توجهی ندارند و شعارهای آن ها دیگر سوخته شده است.

بازوند با بیان اینکه تا کنون ۴۰ درصد نمایندگان استان در انتخابات هفتم اسفندماه انتخاب شده و ۶۰ درصد دیگر به مرحله دوم راه یافته اند، عنوان کرد: باید به رای مردم احترام گذاشته و منتخبان مردم را صرف نظر از اینکه از چه جناحی بوده کمک و حمایت کنیم و حتی رقبای آن ها هم باید با منتخبان از در رفاقت وارد شده و دست از رقابت بردارند.

وی افزود: نمایندگی فرصت خوبی است اگر یک نماینده بتواند از تمام ظرفیت خود استفاده کند به خوبی می تواند در توسعه منطقه ایفای نقش کند.

بازوند افزود: من اعتقاد دارم اگر نمایندگان مردم در مجلس دنبال حواشی نباشند می توانند تا ۸۰ درصد از ظرفیت خود استفاده کنند ولی اگر نماینده ای گرفتار حواشی شود نمی تواند بیشتر از ۳۰ درصد ظرفیت خود استفاده کند. 

وی به مخالفت های داخلی و خارجی در بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر صرف پول صندوق ذخیره ارزی عربستان و لابی صهیونیست ها برای مخالفت با بحث مذاکرات هسته ای ایران در داخل کشور نیز گروهی خواسته یا ناخواسته به جای اینکه مذاکره کنندگان را حمایت کنند آن ها را تضعیف می کردند ولی علی رغم همه این موارد و با توجه به حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده پرونده ۱۲ ساله هسته ای کشور بسته شد.

استاندار لرستان افزود: اکنون و با به سرانجام رسیدن مسئله برجام گروه گروه از کشورهای اروپایی برای عقد قرارداد، سرمایه گذاری و مشارکت در مباحث اقتصادی وارد کشور می شوند و همچنین از سوی کشورهای پیشرفته از رئیس جمهور دعوت می شود در صورتیکه طی هشت سال گذشته رابطه ایران با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا قطع بود.

بازوند برگزاری انتخابات هفتم اسفند را یکی از اقدامات مثبت دولت در بحث سیاست داخلی خواند و گفت: انتخابات امسال در سایه همدلی و همزبانی در کشور برگزار شد و مردم به وظیفه اصلی خود عمل کرده و به دیدگاه ها و برنامه ها رای داده و به نوعی حماسه انتخابات سال ۹۲ و برجام دو را تکرار کردند.

 

کد خبر : ۳۵۵۷۲۳