خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تکواندو استان لرستان:

برگزاری مسابقات تکواندو لیگ پومسه در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۳۳

رئیس هیات تکواندو استان لرستان گفت: امسال برای نخستین بار رقابت‌های پومسه در مسابقات لیگ استانی گنجانده شد و تکواندوکاران استان بر روی دو شیاپ چانگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جافر وفایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: اولین دوره رقابت های لیگ پومسه روز جمعه 14 اسفند ماه در دو بخش انفرادی و تیمی و با حضور 67 پومسه کار برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده های سنی کمتر از 12 سال تا 40 سال برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت‌ها در تمامی ردهای سنی در گروه آقایان و بانوان ادامه خواهد داشت و در خانه تکواندو لرستان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: لیگ پومسه استان لرستان با هدف شناسایی و فراهم آوردن شرایط پرورش استعدادهای تکواندوی استان و حضور پررنگ در رقابت‌های لیگ پومسه باشگاه های کشور در سال آینده، برنامه ریزی و اجرا می شود. 

وفایی با بیان اینکه ثبت نام متفاضیان شرکت کننده در این مسابقات در بخش آقایان و بانوان در دفتر خانه تکواندو استان لرستان انجام می شود، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مربیان و تکواندوکاران از لیگ پومسه، زمان استاژ فنی پومسه برای تکواندوکاران به منظور افزایش آمادگی در مسابقات لیگ، از سوی هیات استان اعلام خواهد شد.

رئیس هیات تکواندو استان لرستان با معرفی ابراهیم مهاجر به عنوان مدیر اجرایی لیگ های پومسه استان خاطر نشان کرد: کلیه اخبار و اطلاعیه های رقابت‌های لیگ پومسه لرستان، از طریق سایت هیات تکواندو استان به اطلاع کلیه مسئولان و بازیکنان شهرستان ها خواهد رسید. 

راه اندازی پیست دوچرخه سواری، زمین های والیبال و اسکیت  در خرم آباد

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود: بزودی در پارک کیو پیست دوچرخه سواری و زمین های والیبال راه اندازی خواهد شد.

جافر وفایی با بیان اینکه توافقات اولیه برای احداث این مکان های ورزشی انجام شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های که طی سه ماه گذشته انجام شده است بزودی این اتفاق مبارک در پارک کیو خواهد افتاد و پیست دوچرخه سواری و زمین های والیبال راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین با پیگیری بعمل آمده زمین اسکیت زیبا کنار که سالیان سال بلااستفاده بوده با همکاری و مساعدت مدیر عامل فضای سبز و شهردار مرکزی بزودی ساماندهی خواهد شد تا پارک کیو به یک قطب گردشگری و ورزشی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز