خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان:

دانشگاه‌لرستان قهرمان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر غرب کشور شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۳۰

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان قهرمان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور در بخش آقایان شد.

خسرو عزیزی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور در دانشگاه لرستان، افزود: این المپیاد با حضور 200 ورزشکار در بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است و در مجموع تیمی بخش آقایان با برتری دانشگاه لرستان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه المپیاد برادران از 11 تا 14 اسفند ماه در 5 رشته فوتسال ، تنیس روی میز، شنا، شطرنج و دو و میدانی برگزار شد، اظهار داشت: پرونده این دوره از مسابقات در بخش آقایان بسته شده و در مجموعتیم دانشگاه لرستان با کسب 22 امتیاز به‌ عنوان قهرمانی المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر غرب کشور در بخش آقایان دست‌ یافت و تیم دانشگاه بوعلی همدان با 10 امتیاز و تیم‌های دانشگاه ملایر و صنعتی کرمانشاه به‌ صورت مشترک و با کسب چهار امتیاز به مقام سوم دست‌یافتند.

وی با اشاره به نتایج کلی به‌‌ دست‌ آمده در رشته‌های مختلف ورزشی در این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش آقایان اظهار داشت: در مسابقات تنیس روی‌ میز دانشگاه لرستان مقام نخست، دانشگاه بوعلی همدان مقام دوم و دانشگاه صنعتی کرمانشاه مقام سوم کسب کرد.

عزیزی تصریح کرد: در مسابقات تنیس روی میز انفرادی مجید موسی پور از دانشگاه لرستان مقام نخست، سعید کورش رحیم از دانشگاه بوعلی همدان مقام دوم و محمود رجبی از دانشگاه لرستان مقام سوم را به‌دست آوردند.

وی افزود: همچنین در مسابقات تنیس روی میز دوبل مجید موسی‌پور و محمود رجبی از دانشگاه لرستان مقام نخست، سعید کورش رحیم و یعقوب وهابی از دانشگاه بوعلی همدان مقام دوم، سجاد اسکافی و حسین حسینی‌تبار از دانشگاه صنعتی کرمانشاه مقام سوم را کسب کردند.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: در مسابقات شطرنج نیز فرید مرادی از دانشگاه لرستان مقام نخست، پویا عظیمی از دانشگاه صنعتی همدان مقاوم دوم و احسان بهادری از دانشگاه لرستان و مسعود صلواتی از دانشگاه ملایر مقام سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در مسابقات فوتسال دانشگاه بوعلی همدان مقام نخست، دانشگاه کردستان مقام دوم و دانشگاه لرستان مقام سوم را کسب کرد.

خسرو عزیزی با اشاره به برگزاری مسابقات شنا در رشته های مختلف، بیان کرد: در مسابقه شنای تیمی دانشگاه لرستان با 99 امتیاز مقام نخست و دانشگاه صنعتی کرمانشاه با 76 امتیاز مقام دوم را کسب کرد.

وی افزود: در مسابقه شنای 50‌متر آزاد محمدصادق صابر از دانشگاه لرستان با رکورد 65/19 ثانیه مقام نخست، سید سلمان حیات الغیب از دانشگاه لرستان با رکورد 91/23 ثانیه مقام دوم و مجید لطفی از دانشگاه صنعتی کرمانشاه با رکورد 32/26 ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: در مسابقه انفرادی شنای 50 متر کرال سینه محمدصادق صابر از دانشگاه لرستان با رکورد 53/24 ثانیه مقام نخست، مجید لطفی از دانشگاه صنعتی کرمانشاه با رکورد 34/25 ثانیه مقام دوم و مهدی بسامی از دانشگاه صنعتی کرمانشاه با رکورد 49/25 ثانیه مقام سوم را کسب کردند.

عزیزی اظهار داشت: در مسابقه انفرادی 100 متر آزاد محمدصادق صابر از دانشگاه لرستان با رکورد 1 دقیقه و 46 ثانیه مقام نخست، مجید لطفی از دانشگاه صنعتی کرمانشاه با رکورد 1 دقیقه و 49 ثانیه مقام دوم و سید سلمان حیات الغیب از دانشگاه لرستان با رکورد 2 دقیقه و 5 ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات دوومیدانی دانشگاه بوعلی همدان مقام نخست، دانشگاه ملایر مقام دوم و دانشگاه لرستان مقام سوم را کسب کردند ، افزود: در ماده 100‌متر پیمان محمدی از دانشگاه بوعلی سینا همدان مقام نخست، داوود میر صفری از دانشگاه لرستان مقام دوم، محمد فریدونی از دانشگاه ملایر و محمد زارع از دانشگاه بوعلی سینا همدان نیز مقام سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار داشت: در ماده 200‌متر محمد فریدونی از دانشگاه ملایر مقام نخست، داوود میر‌صفری از دانشگاه لرستان مقام دوم و پیمان محمدی از دانشگاه بوعلی سینا همدان مقام سوم را به دست آوردند. 

وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده از دانشگاه‌های بوعلی‌سینا همدان، صنعتی همدان، رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه، ملایر، لرستان و کردستان هستند، اظهار کرد: المپیاد خواهران نیز از 14 تا 17 اسفند در 5 رشته والیبال، شنا، شطرنج، دو و میدانی و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: در حاشیه این المپیاد برنامه های فرهنگی من جمله بازدید از قلعه فلک الافلاک، دریاچه کیو، بام لرستان و همچنین برنامه‌های ورزشی فوق برنامه‌ای مانند استخر شنا برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

 المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثار گر منطقه غرب از 11 لغایت 17 اسفند به میزبانی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز