خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان

تنها شش پروژه به بخش خصوصی برای تکمیل واگذار شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: 166 پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد که تنها شش طرح به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد ، علی هادی چگنی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان با تاکید به اهمیت واگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها به بخش خصوصی افزود: باید پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی استان به بخش خصوصی واگذار شوند. 

وی با تاکید بر نقش خصوصی در توسعه استان اظهار کرد: بخش خصوصی تنها راه‌کار برای توسعه استان است.

وی با اشاره به  اینکه 166 پروژه نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری به بخش خصوصی معرفی شده اند، عنوان کرد: تاکنون تنها شش پروژه به بخش خصوصی برای تکمیل واگذار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار کرد: 70 هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان نیاز است که تکمیل آنها 14 سال به طول می‌انجامد.

وی با تأکید بر فعالیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی، اضافه کرد: هر استانی در بخش خصوصی فعال باشد بدون شک در بحث عمرانی موفق است که نمونه بارز آن احداث آزاد راه خرم‌زال بود و بخش خصوصی با سرعت و به نحو احسن آن را به سرانجام برساند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه انتظار بیشتری از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری این پروژه‌ها داریم، خاطرنشان کرد: جلسات زیادی در این خصوص برگزار شده که خروجی آنها  سه پروژه متعلق به تربیت بدنی، دو پروژه آب منطقه‌ای و یکی هم میراث فرهنگی است و انتظار بیشتری از دستگاه‌ها داریم .

کد خبر : ۳۵۲۲۹۰