خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد:

آغاز رسمی تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۳۲۹

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس همزمان با سراسر کشور در استان لرستان از امروز به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، رئیس ستاد انتخابات لرستان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اعلام خبر آغاز رسمی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این استان، افزود: تبلیغات رسمی کاندیداها همزمان با سراسر کشور در استان لرستان از امروز به مدت یک هفته آغاز شد. 

رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: داوطلبان مجلس شورای اسلامی این دوره از انتخابات، در تبلیغات خود باید بر اساس قانون عمل کنند و در روز ششم اسفند ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات خود را متوقف نمایند.

وی به داوطلبان مجلس شورای اسلامی و طرفداران این افراد توصیه کرد: با رعایت اخلاق انتخاباتی از هرگونه تخریب و تضییع حقوق دیگران پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه فصل ششم قانون انتخابات مجلس از ماده 56 تا 65 بایدها و نبایدهای تبلیغات کاندیداها را مشخص کرده است، عنوان کرد: در ستاد انتخابات لرستان نیز فرمانداران حوزه‌های انتخابیه جلسات متعددی با کاندیداها و روسای ستاد آنها برگزار و بایدها و نبایدهای تبلیغات را برای آنها تشریح کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه همچنین نوع برخورد با تخلفات انتخاباتی را قانون مشخص کرده است، ادامه داد: به تخلفات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان رسیدگی خواهد شد و هر تخلفی ممکن است منجر به رد صلاحیت آنها شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز