خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان لرستان:

اعزام پنج ورزشکار معلول لرستانی به مسابقات بین المللی امارات

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۲۰

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان لرستان گفت: پنج ورزشکار معلول این استان به مسابقات بین‌المللی امارات اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید حمید الیاسی رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان لرستان ضمن اعلام خبر اعزام 5 ورزشکار معلول لرستانی به مسابقات بین المللی امارات، افزود: حامد امیری، محمد پاپی، محمد بهاروند، فرشته مرادی و فتحی گنجی در رشته دو ومیدانی به رقابت های بین المللی امارات در اسفند ماه جاری اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها مجوز حضور در رقابت های پارالمپیک برزیل را کسب می کنند.

الیاسی تصریح کرد: در حال حاضر محسن کاییدی و سجاد محمدیان در دو رشته پرتاب نیزه و پرتاب وزنه و معصومه خدابخشی در رشته تیراندازی مجوز حضور در رقابتهای پارالمپیک را کسب کرده اند.

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم های ورزشی جانبازان و معلولان استان اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول لرستان در رقابت‌های بین المللی و پارالمپیک توانسته اند مدال های رنگارنگی رابرای کشور کسب کنند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

الیاسی اظهار امیدواری کرد تا ورزشکاران جانباز و معلول استان بتوانند در رقابت های بین المللی امارات مجوز حضور در رقابت های پارالمپیک را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز