خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کاراته لرستان:

هیات کاراته لرستان با تنگنای مالی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۴۲۸

رئیس هیات کاراته لرستان گفت: هیات کاراته استان با تنگناهای مالی فراوان مواجه بوده و مورد بی‌مهری مسئولان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد ، سید سعید قاسمی در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در خرم آباد، برگزاری مسابقات ورزشی را راهی برای ارتقاء ورزش دانست و اظهار داشت: رشد و توسعه ورزش در گرو برنامه‌ریزی مناسب بوده که یکی از برنامه های هیات کاراته استان برای ارتقاء کاراته کاران لرستانی برگزاری مسابقات مختلف است.

وی به وجود تنگناهای مالی فراوان در هیات کاراته استان اشاره کرد و بیان داشت: هیات کاراته استان با تنگناهای مالی فراوان مواجه بوده و مورد بی مهری مسئولان قرار می گیرد به طوریکه روسای این هیات برای برگزاری مسابقات بعضا از جیب خود هزینه می کنند.

رئیس هیات کاراته لرستان افزود: برنامه‌های علمی بسیاری در هیات کاراته استان معطل مانده که برای اجرای این برنامه ها به اعتبار نیاز است.

قاسمی اضافه کرد: اگر از سوی مسئولان امکانات حداقلی در اختیار هیات کاراته استان قرار گیرد این قول را خواهیم داد که کاراته‌کاران لرستانی بعد از چند سال در تیم ملی کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت های هیات کاراته استان به دو بعد قهرمانی و توسعه کمی و کیفی کاراته در استان خلاصه می شود، عنوان کرد: به منظور توسعه کمی و کیفی کاراته کاران لرستانی لازم است سطح علمی مربیان، داوران و ورزشکاران بالا برده شود که برای رسیدن به این هدف کلاس های آموزشی متعددی در استان برگزار شده است.

رئیس هیات کاراته لرستان کمبود سالن های ورزشی در استان را یکی دیگر از معضلات ورزش استان خواند و گفت: برای برگزاری مسابقات ورزشی در استان با مشکل کمبود سالن مواجه هستیم به طوری‌که هم اکنون مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور در سالنی که متعلق به آموزش و پرورش است در حال برگزاری است.

قاسمی ظرفیت کاراته استان را بسیار بالا دانست و بیان داشت: ظرفیت کاراته استان به خاطر فیزیک بدنی جوانان لرستانی و روحیه جسارت و شهامت آن ها بسیار بالاست به طوری‌که این ورزشکاران با داشتن امکانات و اندکی توجه از سوی مسئولان می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند و سکوهای کشوری و جهانی را فتح کنند.

 مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم و در رده‌های سنی، نونهالان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد که در مجموع پس از لرستان، تیم‌های اصفهان و اردبیل به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز