خبرگزاری کار ایران

افتتاح سامانه مانیتورینگ سموم نباتی در شهرستان خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۵۳۳

با حضور جمعی از مسئولان استان لرستان سامانه مانیتورینگ سموم نباتی در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، سامانه مانیتورینگ سموم نباتی در خرم‌آباد صبح امروز با حضور فرماندار خرم‌آباد، مسئولان جهاد کشاورزی لرستان و مسئولان کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و فروشندگان سموم نباتی افتتاح قرار شد.

در این مراسم حبیب‌الله خجسته پور فرماندار خرم‌آباد ضمن بیان اینکه سامانه مانیتورینگ در شهرستان خرم‌آباد بعد از شهرستان‌های ازنا و بروجرد، به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت:  کشاورزی یکی از ارکان و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است و افتتاح این سامانه و داشتن اطلاعات به‌روز برای برنامه‌ریزی آینده ضروری است.

حسین پیرحیاتی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این مراسم یاد آور شد: هدف از راه‌اندازی این سامانه را ارتقاء امنیت غذایی، بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی، بهینه کردن مصرف سموم، حفظ تعادل و سلامت مصرف‌کنندگان است.

پیرحیاتی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه کشاورزان استان می‌توانند قبل از مراجعه به فروشندگی‌های سموم با مراجعه به کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و با دریافت نسخه گیاه‌پزشکی نسبت به دریافت سموم و توصیه‌های لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز