خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

تیم منتخب فوتسال لرستان به مصاف ملی‌پوشان سابق می‌رود

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از تدارک برگزاری بازی فوتسال بین تیم منتخب لرستان با تیم ملی‌پوشان سابق فوتسال در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، علی یاور عزیزپور امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، افزود: جلسات مختلفی در استان برگزار شده و برنامه‌های مختلف ورزشی در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

 وی با بیان اینکه بالغ بر 150 تا 200 برنامه ورزشی در این مدت در استان لرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: لازم است دستگاه‌ها هماهنگی خود را در راستای اجرای برنامه‌های دهه‌فجر با کمیته‎ها انجام دهند به‌طوری ‎که موتورسواری و دوچرخه‌سواری می‌توانند با همدیگر هماهنگ شوند و انتظار می‌رود اگر ماهیت بحث ورزشی است در این کمیته حضور پیدا کنند.

عزیزپور عنوان‌کرد: در برخی موارد دستگاه‌ها به جای هماهنگی با کمیته مربوطه راسا اقدام می کنند که انتظار می‌رود برنامه‌ها هماهنگ شده و هر برنامه ای ماهیت ورزشی دارد وارد کمیته ورزشی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد: در ایام دهه فجر مسابقات ورزشی کارکنان دولت برای بخش آقایان در 10 رشته ورزشی و در بخش بانوان شش رشته ورزشی برگزار می‎‌شود که این مسابقات در رشته‎هایی که استقبال بیشتری دارند در طول 10 روز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تدارک بازی فوتسال بین منتخب لرستان با تیم ملی پوشان سابق تیم ملی در این ایام هستیم، بیان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در سراسر استان و صعود به کوه‌های اطراف شهرهای استان لرستان و مسابقات ورزشی در همه شهرستان ها در 10 تا 15 رشته ورزشی در ایام دهه فجر برگزار می‎شود.

کد خبر : ۳۳۶۶۳۰