خبرگزاری کار ایران

تجمع طلاب حوزه های علمیه پلدختر در محکومیت شهادت شیخ نمر

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۴۷

طلاب و روحانیون حوزه های علمیه امام رضا(ع) و الزهرا(س) پلدختردرمحکومیت به شهادت رساندن آیت الله النمر ، با تعطیل کردن کلاس های خود ، جنایات آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا درپلدختر، طلاب و روحانیون با تجمع در مدرسهعلمیه امام رضا (ع) پلدختر، انزجار و خشم خود را از جنایات آل سعود واقدامات خصمانه وهابیت علیه شیعیان عربستان با سردادن شعار مرگ بر آل سعود و مرگ برآل پلید اعلام داشتند .

مرگ بر رژیم آل یهود، شیخ شهید حجاز، شهادتت مبارک ،هیهات من الذله، ماپیرو حسینیم ، مرگ برآمریکا ،ای رهبرآزاده، آماده ایم ، آماده و مرگبروهابیت از جمله شعارهایی بود که شرکت کنندگان در این مراسم سر دادند. 

در این تجمع مدیران و معاونان حوزه های علمیه شهرستان پلدختر حضور داشتندو با اعلام حمایت از شیعیان عربستان پیام محکومیت جنایات خود را به گوشجهانیان رساندند .

شیخ نمر باقر النمر متولد سال 1379 هجری قمری در عوامیه (در شرق عربستان)یک مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی است.

او در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال 2012 بازداشت شد و در 23 مهرماه1393 دادگاه جنایی عربستان سعودی شیخ نمر را به اتهام اقدام علیه امنیتملی و محاربه، به اعدام محکوم کرد.

حکم اعدام شیخ نمر به همراه 46 متهم دیگر که اغلب آنها متهم تروریستی معرفیشده‌اند روز شنبه در 12 منطقه در عربستان اجرا شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز