خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

پروژه ملی انتقال آب کاکارضا تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۱۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پروژه ملی استانی کاکارضا با اعتبار 500 میلیارد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حمیدرضا کرم‎وند در بازدید از پروژه انتقال آب کاکارضا، افزود: پروژه آب شرب کاکارضا از پروژه‌های ملی‌استانی است که با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال و به کارگیری 130 نفر نیروی انسانی در حال انجام است.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه در کوتاه‌مدت 600 لیتر بر ثانیه به دبی آب شرب شهر خرم‌آباد اضافه خواهد شد، اظهار داشت:پیش‌بینی می‌شود در بلند‌مدت این میزان به 1850 لیتر بر ثانیه افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسیر انتقال آب شرب از کاکارضا به شهر خرم‎آباد 21 کیلومتر است، عنوان کرد: این طرح در سال 83 آغاز شده که روند اجرای آن به دلیل کمبود اعتبارات در دوره های مختلف کند شد و عملیات اجرایی این پروژه توسط موسسه علی‎ابن‎ابی طالب(ص) قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انجام می‌گیرد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یادآور شد: لوله‌گذاری این طرح هم‌اکنون در کوچه‌های ضامن آهو واقع در شمال شرقی خرم‌آباد در حال انجام است.

حمید رضا کرم وند گفت: طرح آبرسانی و انتقال آب رودخانه کاکارضا به شهر خرم آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با لوله گذاری در سطح شهر خرم آباد تا تصفیه خانه، این طرح در موعد مقرر به بهره برداری رسد تا زمینه تامین آب شرب مردم خرم آباد فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز