خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار لرستان از ستاد انتخابات خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۵۰

استاندار لرستان صبح امروز از ستاد انتخابات مرکز لرستان بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، فرماندار خرم آباد و جمعی از مسئولان استان با حضور در فرمانداری خرم آباد از ستاد انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه بازدید کرد.

استاندار لرستان در این دیدار از وضعیت ستاد انتخابات شهرستان، روند نام نویسی داوطلبان و عملکرد افراد مستقر در ستاد بازدید کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی باید اقدامات لازم به منظور رفاه وثبت نام راحت داوطلبان با حفظ تمامی شئون صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سیاستگذاری های مشترک با دست اندرکاران انتخابات در لرستان در خصوص مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت های انتخاباتی صورت گرفته است، تصریح کرد: اجرای قانون مبنای عملکرد مجریان و ناظران این رویداد بزرگ سیاسی است.

در این دیدار شاهرخی با بیان اینکه هزار و ۴۴۳ صندوق برای هر انتخابات خواهیم داشت، افزود: با توجه به وجود دو انتخابات در مجموع دو هزار ۸۸۶ صندوق در استان برآورد اولیه ما برای هردو انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه تیم نظارت انتخابات در استان ۱۲ هزار نفری خواهد بود، عنوان کرد: ۲۲ هزار نفر نیز در بخش اجرایی عوامل صندوق، بازرسی و انتظامی خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۸۰۰ خودرو در روز انتخابات باید به کار گرفته شود، ادامه داد: برای مناطق دورافتاده از بالگرد استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز