خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

جذب سرمایه‌گذاری خصوصی نیازمند بروزرسانی اطلاعات است

استاندار لرستان گفت: جذب سرمایه‌گذاری خصوصی نیازمند ارتباط و بروزرسانی اطلاعات در حوزه‌های مختلف استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد هوشنگ بازوند امروز درجلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در لرستان گفت: مهم‌ترین عامل پس رفت و عقب ماندگی لرستان فرصت سوزی‌های صورت گرفته گذشته در این استان است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه همه مسئولین و کسانی که در فرصت‌سوزی‌های استان دخیل بودند باید فردای قیامت پاسخگوی مردمی که بیکار و دچار بحران شده‌اند باشند.

وی با اشاره به اینکه برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی فرصتی مهیا شده که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد، بیان کرد: شرایط پساتحریم فرصت مغتنمی در راستای جبران فرصت‌سوزی‌هاست که نباید آن را از دست بدهیم.

وی با تاکید براینکه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی نیازمند ارتباط و بروزرسانی اطلاعات در حوزه‌های مختلف لرستان است، افزود: در این راستا نیاز است کمیته‌ای متشکل از استانداری، اتاق بازرگانی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی وصنعت، معدن و تجارت در استان راه‌اندازی شود.

بازوند با تاکید برحضور سرمایه‌گذاران خصوصی داخلی و خارجی اظهار کرد: در هفته گذشته سرمایه گذاران خارجی به دورود آمدند تا بین ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند.

کد خبر : ۳۱۹۵۷۸