خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این استان در بنگاه‌های اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد،  علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی این استان در بنگاههای اقتصادی افزود: در این راستا طرح جذب این قشر از جامعه در بنگاههای اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه این جذب برای فارغ التحصیلان دانشگاهی تعهد استخدامی ندارد،اظهار داشت:در این طرح افراد بین شش ماه تا یک سال در بنگاههای اقتصادی سطح استان مشغول به کار می شوند و این اشتغال برای فارغ التحصیلان سابقه کاری محسوب می شود .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: این اشتغال فارغ التحصیلان علاوه برای ایجاد اشتغال به صورت موقت موجب ایجاد مهارت نیز برای این قشر خواهد شد.

آشتاب با بیان اینکه ماهانه 4 میلیون ریال به این افراد پرداخت می شود تصریح کرد: از این میزان ۵۰ درصد توسط مجری طرح بنگاه اقتصادی و ۵۰ درصد نیز توسط دولت پرداخت می شود.

 شرایط سنی برای جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاههای اقتصادی استان برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی باید ۲۷ سال، کارشناسی ۳۰ سال، کارشناسی ارشد ۳۳ سال و دکتری نیز ۳۷ سال سن است.

داشتن کارت پایان خدمت سربازی برای جذب در بنگاههای اقتصای  ضروری بوده و همچنین باید شش ماه از زمان فارغ التحصیلی این افراد و دو سال از صدور مدرک موقت تحصیلی آنها نیز گذشته باشد.

اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در سایت ایران کارورز قابل مشاهده است.

کد خبر : ۳۱۶۷۵۱