خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

رئیس سازمان صنعت: میزان وصولی حقوق دولت از معادن لرستان ۳۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۹۸

قدرت اله ولدی گفت: طی امسال میزان وصولی حقوق دولت در بخش معادن استان لرستان ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، گفت: طی امسال میزان وصولی حقوق دولت در بخش معادن استان لرستان ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قدرت اله ولدی اظهار داشت: طی امسال میزان وصولی حقوق دولت در بخش معادن استان لرستان ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان تناژ تولیدی معادن استان در سال جاری بیان داشت: در مجموع طی ۱۰ ماهه امسال بیش از چهار میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۸۰ تن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از افزایش تولید در معادن سطح استان در مدت زمان یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این میزان تولید انواع مواد معدنی در لرستان طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۵ درصد رشد داشته است.

ولدی میزان وصولی حقوق دولت از معادن سطح استان را در مجموع ۳۱ هزار و ۹۸۱ میلیون ریال عنوان کرد.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود که میزان تولید انواع مواد معدنی در استان از چهار میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۸۰ تن فعلی تا پایان امسال به شش میلیون تن افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز