خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان؛

انهدام باند سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت منزل

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۴۷

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۴ نفره سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد‌.

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۴ نفره سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل‌، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت‌.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یک‌دیگر اقدام به سرقت منزل می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه ۴ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند‌.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مقام قضایی شدند.

۲۶۸ مورد اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و شفاف به مردم دورود

فرمانده انتظامی دورود از ۲۶۸ مورد اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و شفاف به مردم در سال جاری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هدایت‌الله حسنوند فرمانده انتظامی دورود، سرهنگ هدایت‌الله حسنوند با اشاره به این که ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و شفاف به مردم انکار‌ناپذیر است و این مهم نقش اساسی در پیش‌گیری از جرائم و مقابله با آن‌ها دارد، گفت: معاونت اجتماعی این فرماندهی در ۱۱ ماهه گذشته ۲۶۸ مورد اطلاع‌رسانی از طریق جراید و مطبوعات، صدا و سیما، سایت خبری پلیس و تهیه و توزیع پوستر، تراکت، بروشور، اطلاعیه، بنر و تابلوهای الکترونیکی و تلویزیون شهری انجام داده است.

وی با بیان این که ارتباط تنگاتنگی میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه به منظور افزایش آگاهی مردم و آحاد مردم وجود دارد و هدایت صحیح افکار جامعه و اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به عموم مردم جامعه علاوه بر ارتقاء سطح امنیت در جامعه، منجر به پیش‌گیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت‌: ۱۳۰ مورد اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی به منظور نهادینه ساختن فرهنگ خود‌کنترلی در بین آحاد مردم شهرستان انجام شده است.

حسنوند در پایان با تشکر از رئیس صدا و سیمای استان، مدیران مسوول روزنامه‌های محلی و خبرنگاران که در افزایش آگاهی بخشی مسایل امنیتی، انتظامی، اجتماعی و فرهنگی که همکاری لازم با این فرماندهی را داشته‌اند، خاطر‌نشان کرد‌: این تعامل تا حذف خلاء میان مردم و پلیس، نیازمند تداوم ارتباط میان پلیس و اصحاب رسانه و اهل قلم می‌باشد.

انتخاب مقاله اعضای شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس لرستان به عنوان مقاله برتر

مقاله علمی دکتر دلفان، رئیس دادگستری شهرستان خرم‌آباد و مجتبی میرزایی‌مهر، مدرس دانشگاه پیام نور استان لرستان، از اعضای شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان در اولین همایش ملی پیش‌گیری انتظامی از جرم به عنوان ُرگرد مهدی صاحب سادة کار، سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان لرستان، مقاله برتر برگزیده شد.

سرگرد مهدی صاحب‌ساده‌کار، سرپرست دفتر تحقیقات کابردی فرماندهی انتظامی استان لرستان، در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از ماموریت‌های ذاتی دفتر تحقیقات کاربردی شرکت در همایش‌های درون و برون‌سازمانی به منظور کسب دانش و تجربیات روز دنیا، بسط و ارتقاء دانش و آشنایی با آخرین نظریات کاربردی در حیطه نظم و امنیت است.

سرپرست دفتر تحقیقات کابردی فرماندهی انتظامی استان لرستان در ادامه گفت: در این راستا دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان در همایش ملی پیش‌گیری انتظامی از جرم به میزبانی معاونت اجتماعی ناجا به صورت علمی همکاری داشته که مقاله‌ای با عنوان " ‌بررسی رابطه سبک زندگی با پیش‌گیری انتظامی از جرم‌ " توسط دکتر دلفان رئیس دادگستری شهرستان خرم‌آباد و مجتبی میرزایی‌مهر مدرس دانشگاه پیام نور استان از اعضای شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان به دبیر خانه همایش مذکور ارسال، که پس از بررسی توسط داوران به عنوان مقاله برتر برگزیده شد.

۳ دستگاه خودرو با ۵۷ میلیون خلافی روانه پارکینگ شد

مأموران پلیس شهرستان پلدختر، ۳ دستگاه خودرو سواری را با ۵۷ میلیون و ۵۰ هزار ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ رضا داودی، فرمانده انتظامی پلدختر، گفت: مأموران پلیس این شهرستان ۳ دستگاه سواری هیوندا، پژو پارس و آردی را به دلیل انجام ۱۲۹ فقره تخلف حادثه‌ساز توقیف کردند.

داودی ادامه داد: با استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودروها دارای ۵۷ میلیون و ۵۰ هزار ریال خلافی هستند.

وی افزود: ۳ خودرو مذکور جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شدند.

۵۰ کیسه آرد قاچاق در رومشکان کشف شد

سرهنگ کرم‌حسین سپهوند، فرمانده انتظامی رومشکان، از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۵۰ کیسه آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرم‌حسین سپهوند گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری این فرماندهی در محور‌های مواصلاتی رومشکان به یک دستگاه وانت نیسان مظنون و آن را توقیف کردند.

وی اظهار داشت‌: در بازرسی از نیسان ۵۰ کیسه آرد فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

سپهوند در ادامه گفت: متهم حین انتقال به یگان انتظامی جهت فرار از چنگال قانون مبلغ یک میلیون ریال به ماموران پیشنهاد رشوه می‌کند که ماموران وظیفه شناس با صحت عمل مبلغ فوق را صورت‌جلسه می‌کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سلسله

سرهنگ رحیم رستگاریان، فرمانده انتظامی سلسله، از دستگیری ۲۷ سارق‌، معتاد پر خطر‌، فروشنده مواد مخدر و توقیف ۱۸دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ رحیم رستگاریان گفت‌: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سلسله به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسا‌یی اماکن آلوده ۲۷ نفر سارق‌، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگیر و ۸ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت‌: در این طرح مقادیری مواد مخدر‌، کالای قاچاق و… نیز کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز