خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد؛

با مالخرهای همدست سارقان به شدت برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۲۸

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۶ سارق و کشف ۳۲ فقره انواع سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۶ سارق و کشف ۳۲ فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی خرم‌آباد‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ سارق شده و در چند عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت‌: سارقان در بازجویی‌های فنی به ۳۲ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌، مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مراجع قضایی شدند.

نجفی تصریح کرد: مبارزه قاطع و بدون اغماض با سارقان و افرادی که به هر نحو با آنان تبانی کرده و یا اموال مسروقه را تحت عنوان مال‌خر خریداری می‌کنند با همکاری دستگاه قضایی به شدت و قوت ادامه خواهد داشت.

یک تن مواد منفجره در معدن سنگ

فرمانده انتظامی دوره چگنی از کشف یک تن مواد منفجره در معدن سنگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یارالله عبدی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگه‌داری مقادیری مواد منفجره توسط فردی متخلف در یک معدن سنگ در دوره چگنی‌، ماموران این فرماندهی پی‌گیری موضوع را به صورت ویژه در دست کار قرار دادند.

وی افزود‌: ماموران با تحقیات به عمل آمده فرد متخلف را شناسایی و دستگیری کرده و در بازرسی از معدن سنگ مربوطه ۲۱ کیسه مواد منفجره به مقدار یک تن کشف و ضبط شد.

عبدی اظهار داشت‌: متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

طرح پاک‌سازی و برخورد با وسائط نقلیه هنجار‌شکن

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری ۲۳ نفر و توقیف ۴۳ دستگاه وسیله نقلیه هنجار‌شکن در اجرای طرح پاک‌سازی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت‌: هفته گذشته طی چند مرحله طرح پاک‌سازی معابر از لوثمعتادان و برخورد با وسائط نقلیه هنجار‌شکن با حضور حداکثری یگان‌ها‌ی انتظامی اعم از کلانتری و یگان امداد این فرماندهی به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی بیان داشت‌: در این طرح عوامل این شهرستان موفق به جمع‌آوری ۲۳ نفر معتاد خیابانی و توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف شدند.

نجفی در ادامه اظهار داشت‌: هدف از اجرای این طرح‌ها ایجاد احساس امنیت بیش‌تر در بین شهروندان و همچنین ریشه‌کنی اعتیاد است که علاوه بر فروپاشی خانواده‌ها‌، ریشه در بسیاری از جرائم دارد که با همت مجموعه انتظامی شهرستان و حمایت اصحاب رسانه در بحثاطلاع‌رسانی صحیح و آموزش همگانی در خصوص عوارض و عواقب سوء مصرف مواد مخدر بتوانیم اعتیاد را در شهرستان ریشه‌کن کنیم.

شناسایی مسائل اجتماعی و افکارسنجی، رمز پیش‌گیری وقوع جرم

فرمانده انتظامی دورود از کاهش ۴۹ درصدی وقوع سرقت و کشف ۱۲۶ درصدی جرائم در ۲۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هدایت‌الله حسنوند با بیان این که پلیس باید با شناسایی مطالبات، ناهنجاری‌های جامعه و افکار سنجی عموم مردم خود را به روز کرده و فعالیت و تاکتیکش را مناسب زمان متحول کند‌، گفت: در ماه جاری تا کنون در وقوع جرم کاهش ۴۹ درصدی داشته‌ایم که این روند رو به کاهش در وقوع جرم در ۶ ماهه اخیر چشم‌گیر‌تر بوده که دلیل آن اعزام کارشناسان به مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها به منظور اطلاع¬رسانی، آگاه سازی و ارائه راهکارهای مبارزه با سرقت، جرم و اعتیاد بوده است.

وی با بیان اینکه در بیست روز گذشته در بهمن‌ماه تعداد ۵۲ جرم کشف و تعداد ۳۱۵ نفر مظنون، سارق و خرده‌فروش مواد دستگیر شده است گفت: در ماه جاری ۱۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی طی چند طرح پاک‌سازی کشف شده است.

حسنوند در ادامه با بیان این که خیابان محل تخلیه هیجانات رانندگی نیست، بیان کرد: ظرف ۲۰ روز گذشته ۱۲۵ دستگاه موتورسیکلت و ۷۹ دستگاه خودرو متخلف و پلاک مخدوش توقیف و روانه پارکینگ شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز