خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان خبرداد

دستگیری قاتل پلیس بروجردی توسط پلیس آگاهی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۳۶

فرمانده انتظامی استان لرستان از شهادت سروان " رحمان فتح‌الهی " مامور وظیفه‌شناس پلیس آگاهی شهرستان بروجرد در حین ماموریت خبر داد‌.

فرمانده انتظامی استان لرستان از شهادت سروان " رحمان فتح‌الهی " مامور وظیفه‌شناس پلیس آگاهی شهرستان بروجرد در حین ماموریت خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار محمد قنبری گفت: شب گذشته ۳ نفر از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد به سرپرستی سروان رحمان فتح‌الهی حین انجام وظیفه از مسیر چهارراه چرخکار به سمت میدان توحید بروجرد در حال تردد بودند که متوجه صدای شلیک گلوله می‌شوند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به سمت محل تیراندازی حرکت و متوجه تیراندازی فردی به طرف یکی از نمایشگاه‌های خودرو می‌گردند و در این لحظه سروان فتح‌الهی به همراه دیگر ماموران از خودرو پیاده و با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس آگاهی به متهم نزدیک شده‌، وی را به آرامش دعوت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: متهم بدون توجه به توصیه ماموران با آن‌ها درگیر شده و یک قبضه کلت کمری ماکاروف که در دست داشته با شلیک ۲ گلوله به سمت سروان فتح‌الهی وی را از ناحیه‌ی پیشانی سر و سینه مورد اصابت قرار داده که در نهایت منجر به شهادت این افسر دلسوز و وظیفه‌شناس می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در این هنگام یکی از ماموران همراه شهید فتح‌الهی به محض وقوع حادثه به منظور جلوگیری از شلیک‌های بعدی ضارب به افراد حاضر و ماموران و فرار متهم از صحنه‌، اقدام به تیر‌اندازی می کند و قاتل را از ناحیه کتف راست مجروح و وی را دستگیر می‌‌نماید.

قنبری ادامه داد: در بازرسی از قاتل یک قبضه کلت کمری و ۱۰ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

۵۰ میلیون رشوه مانع توقیف ۵ میلیارد قاچاق نشد
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و ۲۸۰ کارتن انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان پلدختر خبرداد.

سرهنگ علی احمدی‌تبار در این باره گفت: در پی دریافت اخبار رسیده مبنی بر جابجایی مقادیری کالای قاچاق توسط یک متخلف با یک دستگاه تریلی کانتینراز استان‌های جنوبی به تهران، موضوع در دستور کار ماموران شهرستان پلدختر قرار گرفت.

وی افزود‌: ماموران با گروه‌های ویژه در محور آزاد‌راه " اندیمشک – خرم‌آباد " مستقر و با مشاهده تریلی‌، آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت‌: در بازرسی از تریلی یک هزار و ۲۸۰ کارتن انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد‌: در این رابطه یک متخلف نیز دستگیر شده است.

احمدی‌تبار گفت: متهم حین انتقال به مقر انتظامی مبلغ ۵۰ میلیون ریال به عنوان رشوه جهت رها شدن از قانون به ماموران پیشنهاد که ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده می‌کنند.

توقیف کامیونت با بیش از ۱۶ میلیون ریال خلافی
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت با ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال خلافی خبر داد‌.

سرهنگ علی‌نجات کرمی گفت: مأموران پلیس راهور دلفان در اجرای طرح ترافیک و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونت را با ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال خلافی توقیف کردند.

کرمی افزود: مأموران این پلیس بر اساس بند ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی‌، خودرو‌هایی را که بیش از یک میلیون ریال خلافی داشته باشند را توقیف خواهند کرد.

۱۱۲۹ مورد مشاوره رایگان توسط پلیس خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از انجام یک هزار و ۱۲۹ مورد مشاوره رایگان طی ۱۰ ماهه امسال در مراکز مشاوره کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت: طی ۱۰ ماهه امسال شهروندان خرم‌آبادی از انجام یک هزار و ۱۲۹ مورد خدمات رایگان مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌های این شهرستان بهره‌مند شدند.

وی در ادامه موضوعات مشاوره انجام شده توسط پلیس این شهرستان را مشاوره ازدواج‌، خانوادگی، فردی، ملکی و حقوقی‌، نزاع و درگیری و… عنوان کرد و بیان داشت: از تعداد یک هزار و ۱۲۹ مورد ۹۰۰ پرونده مصالحه شده و ۲۲۹ پرونده نیز به مراکز قضایی ارجاع شده است.

نجفی با اشاره به این که ۸۰ در صد از پرونده‌ها منجر به سازش شده است، اظهار داشت: در بسیاری از پرونده‌ها با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های مستمر کارشناسان مشاوره، نتیجه مطلوب و مورد رضایت مردم حاصل شده است.

مرگ مادر و دو فرزند براثر نشتی گاز آبگرمکن
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: بی‌احتیاطی و عدم استفاده صحیح از وسایل گازی جان مادر و ۲ فرزندش را گرفت‌.

سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مادر و ۲ فرزندش در بروجرد، ماموران کلانتری ۱۲ و عوامل امدادی این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مادری ۴۳ ساله به همراه پسر ۱۴ ساله و دختر ۱۲ ساله‌اش در حال استراحت در منزل‌شان در اثر نشتی گاز آبگرمکن دیواری فوت شد‌ه‌اند.

دلیری در خاتمه به شهروندان توصیه کرد‌: از سالم و ایمن بودن سیستم‌های گازی خود اطمینان حاصل کرده و با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادثتلخی جلوگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز