خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم آباد؛

رشته‌های جدید و پر مخاطب در دانشگاه آزاد خرم آباد راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۵۶

واحدها و مراکز داشگاه آزاد خرم آباد از جمله سما، باید تلاش حداکثری خود را در جهت اخذ مجوز رشته‌های جدید و پر متقاضی به کار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم آباد گفت: واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد خرم آباد از جمله سما، باید تلاش حداکثری خود را در جهت اخذ مجوز رشته‌های جدید و پر متقاضی به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد در جمع خبرنگاران، شناخت کامل از یک مجموعه را در گرو برخورد و حضور از نزدیک مدیر از آن مجموعه دانست و گفت: بر این اساس سعی من بر حضور مستمر و برخورد از نزدیک با مجموعه‌های مختلف دانشگاه آزاد خواهد بود.

یداله ملکی در بازدید از مرکز سما خرم‌آباد از پذیرش و اخذ رشته‌های جدید در همه مقاطع در دانشگاه و مرکز سما و مشکلات و سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد اشاره کرد و بیان داشت: واحد‌ها و مراکز از جمله سما، باید تلاش حداکثری خود را در جهت اخذ مجوز رشته‌های جدید و پر متقاضی به کار گیرد.

وی از کارکنان سما خواست امانتی که بر دوش آن‌ها است که‌‌ همان تولید علم و آموزش نیروی مهارت‌دیده است را به نحو احسن انجام دهند و در ادامه تصریح کرد: باید در رابطه با اموالی که جزء بیت‌المال است و در اختیار ماست پاسخگو باشیم‌.

ملکی در ادامه فساد آموزشی را بد‌ترین فساد‌ها دانست و گفت: فردی که در این فساد آموزشی پرورش یابد فردی سربار و طفیلی در جامعه خواهد بود.

وی راه جلوگیری و خروج از این فساد را در گرو مهارتی دانست که ما از طریق به کارگیری نیروی کارآمد و باتجربه پرورش خواهیم داد و لازمه این امر، تلاش مجدانه عوامل سما است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد در پاسخ بحثی که ریاست مرکز سما در خصوص واگذاری ساختمان دانشگاه ولی‌عصر «عج» سما قول مساعدت و همکاری داد و اظهار داشت: از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهم کرد، سما می‌تواند با همکاری واحد، ساختمان جدید و مدرنی در شأن مردم بسازد و دانشگاه هم همکاری خواهد کرد.

در این جلسه، رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما خرم‌آباد نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته طی چند ماهه حضور خود در این مرکز و قبل از آن ارائه داد.

علی فولادوند سپس به ساخت سوله ورزشی و برگزاری مناقصه مربوط به ساخت سوله اشاره کرد و بیان داشت‌: مکاتبات اداری در این خصوص انجام گرفته و منتظر برگزاری مناقصه در واحد دانشگاهی هستیم و امیدواریم روند برگزاری مناقصه به گونه‌ای پیش رود که مرکز سما متحمل هزینه و خسارت بیشتری در صورت تجدید مناقصه به علت مرور زمان نشود.

وی همچنین به ایجاد شورای سیاست‌گذاری سما در سطح استان‌ها اشاره و تاکید کرد: تعامل میان شورای سیاست‌گذاری و دانشگاه، سبب برداشتن قدم‌های محکمتر و حرکت رو به جلو‌تر سما خواهد شد و این حرکت با حضور دکتر فتح‌الله آسترکی در رأس شورای سیاست‌گذاری سما و دکتر یدالله ملکی در سمت ریاست واحد بیشتر محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه و مرکز سما آن‌گاه در جمع دانشجویان حاضر شدند و به سؤالات آنان پاسخ دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز