خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان؛

۷۰ روستای لرستان در دهه فجر امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۴۸

در دهه فجر امسال ۷۰ روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در دهه فجر امسال، ۷۰ روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی اظهار داشت: در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان لرستان اهالی این روستا‌ها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

شمس خرم‌آبادی گفت: برای گازرسانی به این تعداد روستا حدود ۳۴۰ کیلومتر شبکه گاز نصب شده و هشت ایستگاه تقلیل فشار گاز نصب شده است.

وی اضافه کرد: تعداد خانوار ساکن در این روستا‌ها بیش از ۴۰۰۰ خانوار بوده که امید است، با برخورداری از نعمت گاز از رفاه نسبی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در مورد سایر طرح‌های گازرسانی در دست اقدام گفت: هم اکنون گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان در حال اجرا بوده و تلاش حداکثری شرکت گاز در راستای توسعه گازرسانی به تمام نقاط استان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۵۲ روستای استان به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و با احتساب ۷۰ روستای قابل افتتاح تا دهه فجر تعداد روستای بهره‌مند شده از گاز در سال جاری به ۱۱۲ می‌رسد و امید می‌رود تا پایان سال شمار روستاهای بهره‌مند شده از گاز در سال جاری به ۱۲۰ روستا افزایش یابد که در رقم قابل ملاحظه‌ای طی یک سال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز