خبرگزاری کار ایران

بخشدار جدید معمولان معرفی و منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۹۹

بخشدار جدید معمولان از توابع شهرستان پلدختر، طی مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان، امام جمعه، فرماندار پلدختر و جمعی از مسوولان محلی معرفی و منصوب شد.

بخشدار جدید معمولان از توابع شهرستان پلدختر، طی مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان، امام جمعه، فرماندار پلدختر و جمعی از مسوولان محلی معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان در این مراسم که روز یک شنبه در بخشداری معمولان برگزار شد، گفت: عزت، عظمت، اقتدار، امنیت و آرامش امروز ایران را مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

«جعفر طولابی» افزود: ایران اسلامی در ۳۶ سال گذشته به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که باید این دستاورد‌ها در همه ابعاد برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

وی گفت: تدبیر و امید محور اصلی و اساسی فعالیت‌های دولت دکتر روحانی است و اعتدال، صداقت در اعمال و رفتار، عقلانیت و تدبیر در تصمیم گیری‌ها، تعامل به همه گروه‌ها، ایجاد نشاط سیاسی در جامعه، قانون مداری، پرهیز از جنجال‌های سیاسی، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، مولفه‌های سیاست دولت تدبیر و امید هستند.

«طولابی» افزود: مهم‌ترین و بالا‌ترین شأن مسوولان، خدمت به مردم است و مسوولان در هر مقامی باید تمامی توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بکار گیرند.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان، فلسفه وجودی مسوولان، را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: مردم به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) ولی نعمت ما هستند و مسوولان در مقام خدمتگزار باید برای رفع مشکلات مردم توان خود را در طبق اخلاص قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از پشتوانه عظیم مردمی تمام تلاش خود را برای شاد زیستن مردم و برطرف کردن موانع معیشتی آن‌ها به‌کار گرفته گفت: انتظار داریم همه به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا آن‌ها بتوانند صادقانه در این راه گام بردارند.

«طولابی» با تجلیل از خدمات «صمد چراغی‌پور»، بخشدار سابق معمولان، افزود: وی در مدت مسوولیت از هیچ کوششی برای پیگیری امور و حل مشکلات مردم و این بخش دریغ نکرده است.

فرماندار پلدختر گفت: بی‌شک پذیرش مسوولیت در دولت تدبیر و امید که با حماسه سیاسی، کارش را آغاز کرد و با پشتوانه عظیم مردمی، تحقق عدالت و کرامت انسانی را سرلوحه کارش قرار داده افتخار بزرگی برای خدمت به مردم است.

«قدرت اله ترابی‌نژاد» با بیان اینکه شهرستان پلدختر دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در همه زمینه‌هاست، اظهار امیدواری کرد: بخش معمولان و در مجموع شهرستان پلدختر، دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی است که همه باید برای رشد و توسعه این شهرستان اهتمام ورزیم و با حمایت شما مردم خونگرم و ولایت‌مدار و مسوولان بخش معمولان بتوانیم از فرصت‌ها به نحو احسن برای ایجاد رفاه بهره ببریم و کاستی‌ها را به حداقل برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر از مسوولان خواست برای خدمت بیشتر به مردم و جذب اعتبارات تخصیص داده شده برای توسعه مناطق روستایی و شهری تلاش کنند.

«ترابی‌نژاد» افزود: وحدت، برادری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با تعامل و همکاری و مساعدت در بخش‌های مختلف باری از دوش مردم برداریم.

امام جمعه معمولان اهانت نشریه موهن فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم را محکوم کرد و گفت: این حرکت سخیف نشانه ضعف و زبونی استکبار است و تجربه ثابت کرده است که هرگاه استکبار به مقدسات ما توهین کرده، توجه و عشق مردم به آن مقدسات بیشتر شده است.

حجت الاسلام «مهدی عابدینی» افزود: اصلی مهم‌تر از خدمت رسانی به مردم در حوزه مسوولیت و مسوولیت پذیری وجود ندارد و مهم‌ترین اصل و محور برای مسئولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه و نوکری برای مردم با هدف جلب رضایت خداوند است.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان از خدمات «صمد چراغی‌پور» بخشدار سابق بخش معمولان که حدود ۵۰ ماه در این پست به خدمت مشغول بود قدردانی کرد و «عباس محمودی» به عنوان بخشدار جدید بخش معمولان معرفی شد.

بخشدار جدید بخش معمولان از پرسنل آموزش و پرورش این بخش و بومی منطقه با ۲۵ سال سابقه و دارای سابقه تدریس در مدارس و معاون آموزش و پرورش معمولان است.

پلدختر –خبرگزاری ایلنا - احسان مهرابی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز