خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم‌آباد:

پیام مقام معظم رهبری زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۸۵

امام جمعه خرم‌آبادگفت: پیام مقام معظم رهبری زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرده است و امیدواریم این پیام زمینه متلاشی شدن حاکمان غربی را فراهم کند.

امام جمعه خرم‌آبادگفت: پیام مقام معظم رهبری زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرده است و امیدواریم این پیام زمینه متلاشی شدن حاکمان غربی را فراهم کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران لرستانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که باید گفت روزهای ماه بهمن همه آنها پر از خاطره است.

وی به ۴ بهمن اشاره کرد و عنوان داشت: ۴ بهمن روزی بود که به دستور بختیار فرودگاه مهرآباد به صورت اشغال نظامی درآمد تا امام راحل نتواند در این فرودگاه بنشیند اما سرانجام در ۱۲ بهمن امام راحل موفق شد که به کشور بازگردد.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر فرصت مناسبی است که تا انقلاب اسلامی را بشناسیم از این رو جوانان باید با مطالعه دستاوردهای انقلاب اسلامی را بشناسند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ‌احیا هویت دینی، تشکیل نظام اسلامی با هول محور ولایت فقیه، ایجاد وحدت و همبستگی اسلامی، دیداری اسلامی، دفاع از ملت‌های مظلوم، نفرت و انزجار عمومی نسبت به استکبار جهانی و… از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده است.

میرعمادی تصریح کرد: با گذشت ۳۶ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران غرب همه تلاش خود را برای نابودی اسلام به کار گرفته اما در طول این مدت ایران اسلامی پیروز و تمام توطئه‌های دشمنان شکست‌‌خورده بوده است.

وی به ۵ بهمن سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: در روایت آمده است که ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با ثواب قبر امام حسین(ع) است. زیرا این حضرت یک شخصیتی عارف، متکلف، فقیه و صاحب فتوا بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت جمعی از نیروهای مقاومت لبنان و سردار الله‌دادی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی طی جنایاتی ناجوانمردانه جمعی از نیروهای مقاومت لبنان از جمله فرزند شهید مغنیه و سردار محمد الله‌دادی را به شهادت رساند که بدون شک این اقدام ناجوانمردانه بدون پاسخ نمی‌ماند و به زودی صهیونیست در خشم و مقاومت اسلامی می‌سوزند زیرا آنها با این اقدامی که انجام دادند گور خود را کنده‌اند.

میرعمادی افزود: این شهدا، شهدای عزت، اقتدار و متعلق به جهان اسلام بودند از این روز برای اینکه از سرزمین‌های فلسطین، لبنان و سوریه دفاع کنند به درجه شهادت نائل آمدند.

وی به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: پیام بسیار مهم و روشنگرانه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و دعوت آنها به شناخت اسلام بدون هیچ واسطه بعد از اهانت به پیامبر بسیار تاثیر‌گذار بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ‌ بازتاب پیام مقام معظم رهبری در رسانه‌ها گسترده بودند هر چند برخی از رسانه‌های غربی برخی از مطالب مهم آن را سانسور کردند و این نشان می‌دهد که ادعای آنها در خصوص آزادی بیان دروغی بیش نیست.

میرعمادی خاطر نشان کرد: پیام مقام معظم رهبری زمینه شناخت جوانان اروپایی را نسبت به اسلام مهیا کرده است و امیدواریم این پیام زمینه متلاشی شدن حاکمان غربی را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: توهین به پیامبر اکرم(ص) یک توطئه حساب شده غرب برای اسلام هراسی و تغییر مسلمانان بوده است زیرا امروز غرب متوجه قدرت اسلام شده و می‌داند اسلام ناب معتبر است و از اسلام آمریکایی کاری ساخته نیست و یکی پس از دیگری مانند دیکتاتورها، پادشاه عربستان و… از بین می‌روند از این رو به دنبال اسلام هراسی با ترفندهای مانند کاریکاتور و… هستند.

میرعمادی افزود: توجیه حاکمان اروپایی که این اهانت آزادی بیان است را محکوم می‌کنیم زیرا آزادی بیانی که غرب به دنبال آن است منفعتی که استکبار جهانی به دنبال آن است از این رو به اعتقاد مسلمانان دنیا وظیفه دارند در مقابل حاکمان غربی یک اقدام عملی و تصمیم قاطعی بگیرند.

میرعمادی یادآور شد: مسلمانان باید به خود بیایند و هوشیار باشند زیرا بزرگترین سرمایه مسلمانان امروز نفت است که به صورت رایگان در اختیار کشورهای اروپایی قرار می‌گیرد. لذا از نویسندگان و گویندگان انتظار می‌رود در این زمینه روشنگری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز