خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

فرهنگ سازی در بهداشت شهری اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۸۵

برای اینکه مردم خودشان اقدام به رعایت بهداشت شهری کنند، باید به فرهنگ‌سازی پرداخت.

خجسته‌پور با تاکید بر موضوع فرهنگ‌سازی گفت: برای اینکه مردم خودشان اقدام به رعایت بهداشت شهری کنند، باید به فرهنگ‌سازی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جلسه شورای بهداشت شهرستان خرم آباد به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حبیب اله خجسته‌پور با بیان اهمیت بهداشت و سلامت در دنیای امروز گفت: ما باید به دنبال حفظ و ایجاد سلامت همگانی باشیم، چرا که سلامت اجتماعی، موثر در سلامت فردی تک تک افراد جامعه است.

خجسته‌پور با تاکید بر موضوع فرهنگ سازی گفت: برای اینکه مردم خودشان اقدام به رعایت بهداشت شهری نمایند باید به فرهنگ سازی پرداخت.

وی در ادامه افزود: با وجود راه اندازی مرکز نگهداری و فروش دام در حومه شهر خرم آباد متاسفانه هنوز شاهد فروش غیر مجاز دام در چند نقطه از میادین سابق فروش دام هستیم که از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم نسبت به جمع آوری و ساماندهی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار خرم آباد مشکل ساماندهی رودخانه خرم آباد را جدی خواند و گفت: طبق مصوبه سفر هیئت دولت به لرستان از سوی وزارت راه و شهرسازی قرارشد طرح مطالعاتی و جامع ساماندهی آن توسط آن وزارتخانه تدوین و اجرایی شود.

خجسته پورضمن ابراز امیدواری از اینکه وزارت راه و شهرسازی هر چه زود‌تر طرح مطالعاتی رودخانه خرم آباد را به سرانجام برساند، گفت: بر اساس مصوبه، این وزارتخانه تعهد داده که تا پایان دوره اول ریاست جمهوری رودخانه خرم آباد را ساماندهی کند.

فرماندار خرم آباد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به زمینه‌ای بلا استفاده در شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: درباره زمین سینمای سابق واقع در میدان امام که جزو موقوفات است از دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم هر چه زود‌تر تعیین تکلیف شود و شهرداری خرم آباد مکلف است ظرف ۲۰ روز آینده، باقی زمین‌هایی که شرایطی شبیه به همین موضوع دارند را شناسایی و تعیین تکلیف کرده و به فرمانداری اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز