خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان؛

همایش متخصصان و نخبگان ورزشی لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۱۲

این همایش به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل ورزشی استان از جمله فرصت‌ها، تهدید‌ها و ارائه راه‌کار‌ها روز پنج‌شنبه دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: اولین همایش متخصصین و نخبگان ورزشی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان، علی‌یاور عزیزپورفرد با اعلام این خبر افزود: این همایش به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل ورزشی استان از جمله فرصت‌ها، تهدید‌ها و ارائه راه‌کار‌ها روز پنج‌شنبه دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با شرکت مدعوین به این همایش بیان داشت: همایش با حضور قریب یه ۵۰۰ نفر از قهرمانان ورزش در سطوح ملی، آسیایی و جهانی، رؤسا و نواب بانوان هیأت‌های ورزشی استان‌، اساتید دانشگاهی‌، کار‌شناسان مسوول تربیت بدنی و تن‌درستی مناطق ۲۵ گانه آموزش و پرورش لرستان و همچنین خیرین ورزش‌یار برگزار می‌شود.

عزیزپور اضافه کرد: جهت پربار بودن مراسم از مسوولان وزارت ورزش و جوانان ایران و مسوولین اجرایی ارشد استان نیز جهت حضور در همایش دعوت به عمل می‌آید.

سیروس حسنوند معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان دبیری این همایش را به عهده دارد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز