خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

تعامل مناسب مجلس و تأمین اجتماعی باعثثبات و آرامش شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۳۲

تعمیق روابط مناسب و تعاملات تأمین اجتماعی با نمایندگان مجلس و شفاف سازی در سیاست‌ها و سازو کارهای خدمت رسانی باعثثبات و آرامش و رضایتمندی هرچه بیشتر جامعه تحت پوشش این سازمان شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس در بازدید از تامین اجتماعی الیگودرز گفت: تعامل مناسب و سازنده مسئولین و مدیران تأمین اجتماعی در سطوح کلان و استانی با نمایندگان مجلس باعثثبات و استقرار آرامش در این مجموعه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از شعبه تأمین اجتماعی الیگودرز، ضمن قدردانی از خدمت رسانی مطلوب تأمین اجتماعی این شعبه به عائله تحت پوشش در این شهرستان گفت: خوشبختانه تعمیق روابط مناسب و تعاملات تأمین اجتماعی با نمایندگان مجلس و شفاف سازی در سیاست‌ها و سازو کارهای خدمت رسانی باعثثبات و آرامش و رضایتمندی هرچه بیشتر جامعه تحت پوشش این سازمان شده است.

مهندس توکلی با اشاره به حجم و تراکم بالای مراجعین شعبه بر ضرورت ایجاد کارگزاری در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این امر باعثتسهیل در خدمت رسانی و ارتقاء سطح رضایتمندی مخاطبین سازمان در این شهرستان می‌شود.

حمزه لوی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان، نیز گفت: ۲۶۰۰نفر مستمری بگیر اعم از بازمانده، بازنشسته و از کار افتاده تحت پوشش این شعبه هستند که ماهانه مستمری دریافت می‌کنند و ۱۹هزار و ۷۰۰نفر نیز بیمه شده اصلی که با عائله تحت تکفل آنان قریب به ۶۰هزار نفر از جمعیت این شهرستان از خدمات و حمایتهای تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز