خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

همه دستگاه‌های لرستان آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۶۴

همه دستگاه‌های استان لرستان آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند و تمام امکانات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

استاندار لرستان تاکید کرد: ‌ همه دستگاه‌های استان لرستان آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند و تمام امکانات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد استقبال از زائران اربعین، با بیان این‌که اربعین امسال شاهد شکل‌گیری یک اجتماع و همایش بزرگ شیعیان در کربلا بودیم، افزود: این تجمع بزرگ شیعیان در اربعین حسینی در کنار قبر مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی به‌نوعی لبیک به مقام معظم رهبری بود.

استاندار لرستان گفت: اجتماع زائران اربعین حسینی نمایش قدرت جمهوری اسلامی در مقابل افراطی‌گری داعش، خشونت و آمریکا و به‌نوعی لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب بود

وی اظهار کرد: با وجودی‌ که این تجمع سازماندهی نشده بود و به‌صورت خودجوش بود بیش از یک و نیم میلیون نفر از مرزهای ایران به‎طرف نجف و کربلا حرکت کردند و این یک حرکت خودجوش و بی‌سابقه بود که با عشق و علاقه به امام حسین(ع) در قالب یک همایش و رزمایش بزرگ شکل گرفت.

استاندار تصریح کرد: در این راهپیمایی خودجوش یک‌سری از مردم از سراسر ایران اسلامی با هزینه خودشان و با عشق و علاقه به امام حسین(ع) اقدام به این حرکت کردند و نیاز است در استقبال از آن‌ها به‌هنگام ورود به کشور تدابیر لازم اندیشیده شود.

بازوند اضافه کرد: لرستان در مسیری قرار دارد که بخشی از این زائران اربعین از استان عبور می‌کنند که لازم است استقبال خوبی از آن‌ها داشته باشیم و مهمان‌نوازی این استان را یک‌بار دیگر به نمایش بگذاریم.

وی گفت: لازم است کلیه مهمان‌سراهای دستگاه‌های اداری استان در اختیار این زائران باشند و زائرینی که در این مهمان‌سراها اسکان می‌یابند یک وعده غذا به آن‌ها داده شود و زائرینی هم که فقط از استان عبور می‌کنند پذیرایی بین راهی با شربت و کیک و آب از آنان صورت گیرد.

استاندار لرستان با بیان این‌که اجتماع زائران اربعین نمایش قدرت جمهوری اسلامی در مقابل افراطی‌گری داعش، خشونت و آمریکا بود، افزود: لازم است نهایت تلاش خود در پذیرایی از این زائران را داشته باشیم تا حلاوت شیرینی زیارت که در دل‌های آن‌هاست بر اثر کم و کاستی‌های هنگام عبور از استان‌ها به تلخی مبدل نشود.

بازوند اظهار کرد: باید یک اطلاع‌رسانی درست در این زمینه در استان انجام بگیرد تا همان‌گونه که مردم عراق از زائران اربعین پذیرایی داشته و آن‌ها را اسکان دادند مردم شهرهای ما نیز در زمینه پذیرایی و اسکان زائران کوتاهی نکنند تا خاطره خوشی از مهمان‌نوازی لرستانی‌ها در اذهان این زائران باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز