خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان؛

مصلاهای لرستان آماده اسکان زائران حسینی کربلا

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۵۸

با همکاری مطلوب نماینده ولی فقیه در لرستان، مصلای خرم آباد و سایر شهرستان ها نیز برای استفاده زائران در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با همکاری مطلوب نماینده ولی فقیه در لرستان، مصلای خرم آباد و سایر شهرستان ها نیز برای استفاده زائران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی صبح شنبه در جلسه ستاد استقبال از زائران حسینی(ع) با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استقبال و اسکان زائران کربلای معلی در لرستان اظهار داشت: در این راستا با همکاری همه دستگا‌ه‌های اجرایی استان، برنامه ریزی و همچنین تمهیدات لازم برای استقبال و اسکان مطلوب زائران حسینی(ع) صورت گرفته و استان آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهرداری های استان، محل استقرار پایگاه های پذیرایی زائران را پیش بینی کرده اند، افزود: همچنین کار پذیرایی از زائران حسینی(ع) نیز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اسکان زائران حسینی(ع) در استان بیان داشت: پیش بینی شده که زائران حسینی(ع) به دلیل خستگی یا دلایل مختلف ممکن است تصمیم به توقف در لرستان را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به استقرار نمایندگان سازمان حج و زیارت و اوقاف و امور خیریه در ورودی‌های استان عنوان کرد: مسئولیت ستاد اسکان زائران حسینی(ع) را نیز بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان قرار داده ایم.

شاهرخی با اشاره به جمع آوری اطلاعات مربوط به ظرفیت مراکز اسکان استان برای قرارگیری در اختیار زائران بیان داشت: همچنین محل هایی برای اسکان زائران پیش بینی شده که در قالب لیستی در اختیار زائران برای هدایت و راهنمایی قرار داده می شود.

وی بیان داشت: همچنین مسئولیت کار اطلاع رسانی در این زمینه را نیز بر اساس هماهنگی که از سوی تهران صورت گرفته بر عهده سازمان حج و زیارت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین از ایجاد کشیک شبانه روزی در محل استانداری لرستان در این زمینه خبر داد و گفت: تا پایان برنامه انتقال زائران به شهرهای خود کشیک شبانه روزی در محل استانداری لرستان با همکاری دفتر امور اجتماعی و همچنین امنیتی انتظامی استانداری به صورت دائم برقرار خواهد بود.

شاهرخی همچنین به موضوع مسائل امنیتی و انتظامی اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز نیروی انتظامی استان اعلام آمادگی قوی خود را برای پوشش انتظامی و همچنین راهنمایی و رانندگی زائران حسینی(ع) کرده و پلیس راه نیز مسیرهای منتهی به استان را پوشش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه موارد لازم به همه دستگاههای اجرایی استان به صورت مکتوب اعلام شده است تصریح کرد: همچنین بر اساس هماهنگی که با حمل و نقل و پایانه های استان صورت گرفته کار انتقال زائران از لرستان به سایر استانهای دیگر نیز صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز