خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان از مسکن‌های مهر خرم‌آباد بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۹۵

عصر روز شنبه استاندار لرستان به همراه برخی از مدیران کل از سایت مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد بازدید کرد.

عصر روز شنبه استاندار لرستان به همراه برخی از مدیران کل از سایت مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر روز شنبه در بازدیدی که از مسکن‌های مهر کمالوند خرم‌آباد داشت، اظهار کرد: مسکن‌های مهر کمالوند خرم‌آباد به ویژه در فاز یک دارای یکسری مشکلات زیرساختی بودند که به همین منظور ما تصمیم گرفته‌ایم به همراه برخی از مدیران کل مانند مدیرعامل برق لرستان، مدیرعامل شرکت گاز این استان، مدیرعامل مخابرات و… مشکلات را از نزدیک بررسی و برای آنها تصمیم‌گیری کنیم.

وی عنوان داشت: ‌ در فاز یک مسکن مهر خرم‌آباد مردم نگرانی‌هایی در خصوص آب، فاضلاب، برق و… داشته‌اند که خوشبختانه امروز در این بازدید متوجه شده‌ایم بسیاری از مشکلات این واحدها به ویژه از نظر آب، برق و فاضلاب حل شده است و مردمی که در این مسکن‌ها زندگی می‌کنند از این نظر مشکلی ندارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از بحث‌های مهم در فاز یک مسکن مهر خرم‌آباد آسفالت است، ادامه داد: در این بازدید مصوب می‌کنیم که ورودی این مسکن‌ها را اداره راه و شهرسازی لرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد و بنیاد مسکن استان نیز وظیفه دارد کار آماده‌سازی این واحدها از نظر جدول، جوب و… را انجام دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آماده‌سازی آسفالت این واحدها بستگی به بحثهوا و مناسب بودن آن دارد که در صورت مناسب بودن هوا این کار هر چه سریع‌تر صورت می‌گیرد و در غیر این صورت بنیاد مسکن استان وظیفه دارد کارهای پایه را انجام دهد.

بازوند تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای ساخته شده در فاز یک خرم‌آباد از نظر گاز، آب، فاضلاب، برق و مخابرات هیچ‌گونه مشکلی ندارند و تنها مشکل مردم بحثراه و آسفالت است که به زودی این امر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر چندان تأثیر زیادی در شهرسازی و یا توسعه استان ندارد، اظهار کرد: ما به دنبال انجام اقدامات عمرانی بزرگی در خصوص عمران شهری هستیم و در این زمینه موانع موجود را از بین می‌بریم اما امیدواریم با سرعت هر چه تمامتر لرستان مسیر توسعه را بگذراند و مردم نیز در مسکن‌های مهر لرستان به ویژه در فاز یک خرم‌آباد هیچ مشکلی برای زندگی نداشته باشند و این قول را به مردم می‌دهیم در صورت مناسب بودن هوا از هفته آینده مشکلات فاز یک خرم‌آباد به ویژه در بحثآسفالت و ورودی آغاز و حل شوند و در غیر این صورت کار آسفالت این واحدها از بهمن سال جاری آغاز می‌شود اما مردم باید به تعهدات خود در خصوص پرداخت اعتبارات مورد نیاز همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز