خبرگزاری کار ایران

بهزیستی، قهرمان لیگ برتر فوتبال لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۳۴

تیم فوتبال بهزیستی خرم آباد، توانست با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ بر‌تر فوتبال لرستان دست یابد و به عنوان نماینده فوتبال لرستان، در سال ۹۴در لیگ دسته سوم ایران حضور داشته باشد.

تیم فوتبال بهزیستی خرم آباد، توانست با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ بر‌تر فوتبال لرستان دست یابد و به عنوان نماینده فوتبال لرستان در سال ۹۴در لیگ دسته سوم ایران حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در هفته چهاردهم و پایانی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال لرستان تیم فوتبال بهزیستی خرم‌آباد با شکست حریفش، موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال لرستان را کسب کند.

این تیم که ۱۷سال پیش توسط زنده یاد، جانباز فقید خرم آبادی، احمد اصل مرزشکل گرفته بود با برنامه ریزی و تلاش‌های سیروس نظری، مربی سازنده و کاشف بازیکنان بزرگی همچون علیرضا بیرانوند، همایون گراوند، سجاد خسروی و… با تداوم راه این بزرگان با مربیگری مهدی ابدالی و فرداد صفا پذیر توانست با قتدار به مقام قهرمانی دست یابد.

بهزیستی در روز پایانی با نتیجه ۴ بر یک از سد میلاد الیگودرز گذشت تا برای اولین بار در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال لرستان، موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شود.

بهزیستی طی ۱۸ سال اخیر ۱۵ دوره در مسابقات لیگ بر‌تر استان حضور داشته است و از تیم‌های باسابقه فوتبال خرم‌آباد و استان محسوب می‌شود که در گذشته نیز بازیکنان شاخصی تحویل جامعه فوتبال کشور داده است.

در دیگر بازی‌های هفته پایانی تیم سرخ‌جامگان خرم‌آباد در ایستگاه پایانی وا داد و در شرایطی که برای کسب مقام قهرمانی به پیروزی با اختلاف بیش از ۱۰ گل نیاز داشت، برابر میزبانش پرسپولیس الیگودرز ۲ بر یک مغلوب شد. الیگودرزی‌ها برای سقوط نکردن از جان مایه گذاشتند و در پایان با کسب ۳ امیاز این بازی به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سزار سپیددشت در لیگ بر‌تر ماندنی شدند.

ایران‌شرق الشتر این هفته هم خالق شگفتی شد و در خرم‌آباد مقابل استقلال یاسری خرم‌آباد که در رده سوم جدول قرار دارد با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب پیروزی شد. الشتری‌ها هفته قبل ۲ بر یک بهزیستی را شکست داده بودند.

جدال دو تیم قعرنشین سزار سپیددشت و افلاک خرم‌آباد نیز در سپیددشت با نتیجه ۳ بر یک به نفع سزار پایان یافت.

با پایان یافته این رقابت‌ها بهزیستی خرم‌آباد به عنوان نماینده لرستان، سال آینده در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور خواهد یافت و تیم‌های سزار سپیددشت و افلاک خرم‌آباد به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط کردند.

رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال لرستان به مدت ۴ ماه زیر نظر مجید یاراحمدی مسوول کمیته مسابقات هیأت فوتبال لرستان و شمس‌الله خنجری رئیس کمیته داوران استان برگزار شد.

بهزیستی خرم‌آباد: حافظ صادقی‌، ایمان القاصی‌، محمد رشنو، نواب پور‌ابراهیم‌، سامان حسینی‌، محمود متقی‌نیا، مهدی سهرابیان، حامد بهرامی‌، حمید سپهوند، شاهین رفیع‌زاده، رضا سعیدیان‌، حافظ صادقی‌، مصطفی کرکی‌، سیروس سگوند، عیدی متقی‌، امین رومانی‌، مهدی نیکو‌، کیانوش بیرانوند، رامین منصوری، سرمربی: فرداد صفا‌پذیر، مربیان: مهدی ابدالی و اصغر کیان‌زاده

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز