خبرگزاری کار ایران

نماینده پلدختر در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان؛

هیئت‌های ورزشی پلدختر با مشکلات زیادی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۹۲

هیئت‌های ورزشی شهرستان پلدختر بویژه هیئت کشتی و انجمن‌های ورزشی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس با حضور در این اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،، در این دیدار کائیدی در ارتباط با ورزش استان و مشکلات ورزش حوزه استحقاقی خود مطالبی را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهر معمولان قهرمانان زیادی را به جامعه ورزش استان و کشور معرفی کرده است، از مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان خواستار پیگیری موارد مربوط به سالن چند منظوره و ترمیم چمن این شهرستان شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر هیئت‌های ورزشی شهرستان پلدختر بویژه هیئت کشتی و انجمن‌های ورزشی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدواریم با تلاش و درایت دکتر عزیزپور موانع موجود رفع شود.

کائیدی در بخشی دیگر از صحبتهای خود به مشگلات مربوط به استخر شهرستان پلدختر پرداخت و تصریح کرد که با توجه به منطقه جغرافیایی و گرمسیری این شهرستان از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار پیگیری رفع مشگل تا حصول نتیجه هستیم.

در ادامه جلسه نیز علی یاور عزیزپور ضمن عرض تسلیت و ارزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام سوگواری اقا ابا عبداله و یاران باوفایش، طی سخنانی گوشه‌ای از مسائل و مشگلات مربوط به جامعه ورزش و جوانان استان را بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه مبنی را بر رعایت اخلاقیات قرار داده‌ایم تصریح کرد، بر این اساس ارائه خدمت به هم استانی‌ها و رفع مشگلات مربوطه همه شهرستانهای استان یکسان هستند که امیدوارم با هماهنگی و تعامل بیشتر با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در راه تحقق اهداف عالیه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان لرستان گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز