خبرگزاری کار ایران

سفیر اتریش؛

تاریخ و تمدن اتریش به اندازه لرستان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۴۴

تاریخ و تمدن اتریش به اندازه لرستان نیست. زیرا ما در لرستان برنزها و مفرغ‌هایی دیده‌ایم که در زمانی ساخته شده‌اند که گذشتگان ما در حال شکار بوده‌اند.

سفیر اتریش گفت: تاریخ و تمدن اتریش به اندازه لرستان نیست. زیرا ما در لرستان برنز‌ها و مفرغ‌هایی دیده‌ایم که در زمانی ساخته شده‌اند که گذشتگان ما در حال شکار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، فریدریش اشتیفت، ظهر امروز، در دیدار با شهردار خرم‌آباد در این شهر اظهار داشت: از اینکه مهمان شهردار خرم‌آباد هستم، افتخار می‌کنم و حضور خود را در استان لرستان به فال نیک می‌گیرم. زیرا به محض ورود به شهر خرم‌آباد، تحت تاثیر زیبایی‌های این شهر قرار گرفتم. زیرا لرستان، یک استان کوهستانی است و دارای آب و هوای بسیار خوب است که این خود ظرفیت بزرگی برای گردشگری و جذب توریست است.

سفیر اتریش در ایران گفت: با توجه به اینکه لرستان از قدمت بالایی برخوردار است و مفرغ‌های چند هزار ساله در این استان وجود دارد، بنابر این اتریش علاقه زیادی برای ایجاد نمایشگاه برنز و مفرغ این استان دارد

وی عنوان داشت: استان لرستان در برخی موارد شباهت‌های زیادی به برخی استان‌های اتریش دارد. زیرا برخی شهرهای اتریش آب و هوای معتدل و کوهستانی دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه اتریش هشت میلیون جمعیت دارد، گفت: مساحت کشور اتریش ۶۸ میلیون متر مکعب زمین است در حالی که ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون گردشگر شبانه‌روز در این کشور مستقر می‌شوند.

اشتیفت ادامه داد: تولید ناخالص ملی اتریش از درآمدهای گردشگری است. این درحالی است که اتریش یک کشور مقر برگزاری کنفرانس‌های مختلف و بین‌المللی در زمینه پزشکی است.

سفیر اتریش در ایران تصریح کرد: کسانی که در همایش‌های کشور اتریش شرکت می‌کنند، گردشگران خوبی هستند که خوب پول خرج می‌کنند و خانواده‌ خود را به این کشور می‌آورند. این در حالی است که ظرفیت موجود برای همکاری ما با لرستان بسیار بالاست.

اشتیفت خاطر نشان کرد: در کشور اتریش مراکز عالی مدیریت گردشگری زیادی وجود دارد که بیشتر تمرکز این مراکز در مدیریت هتل‌داری است.

وی افزود: اکوتوریسم جز موارد آموزشی مدارس اتریش است. بنابر این با وجود اینکه لرستان پایتخت ژئوتوریسم ایران است زمینه همکاری بین اتریش و این استان وجود دارد این در حالی است که در زمینه فرهنگی موارد مشابه زیادی بین اتریش و لرستان دیده می‌شود.

*تاریخ و تمدن اتریش به اندازه لرستان نیست

این مسئول متذکر شد: تاریخ و تمدن اتریش به اندازه لرستان نیست. زیرا ما در لرستان برنز‌ها و مفرغ‌هایی دیده‌ایم که در زمانی ساخته شده‌اند که گذشتگان ما در حال شکار بوده‌اند.

سفیر اتریش در ایران اظهار داشت: وین قدمت دو هزار ساله دارد و تعلق به پادشاهی روم بوده است. بنابر این اتریش علاقه زیادی برای برای ایجاد نمایشگاه برنز و مفرغ این استان دارد.

اشتیفت اظهار داشت: در بازدید از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد که تنها بخشی از سرمایه لرستان در معرض دید قرار گرفته است متوجه وجود ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیادی در لرستان شده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز