خبرگزاری کار ایران

قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان استان از قهرمانان لرستانی کاروان غدیر

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۷۱

به‌دنبال افتخار آفرینی قهرمانان لرستانی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کشور کره جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان طی پیامی از آنان تقدیر کرد.

به‌دنبال افتخار آفرینی قهرمانان لرستانی در بازیهای پاراآسیایی اینچئون کشور کره جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان طی پیامی از آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در گوشه‌ای از پیام دکتر علی یاور عزیزپور چنین آمده است: درخشش و موفقیت غرور آفرین کاروان ورزشی جانبازان و معلولنی در دومین بازیهای پاراآسیایی اینچئون و کسب۱۲۰ مدال و عنوان چهارمی این رقابت‌ها و کسب چهار مدال طلا، پنج مدال نقره و دو مدال برنز دلاوران غیور لرستانی مایه مباهات و غرور ملت عزیز ایران اسلامی گردید.

دستاورد این افتخارات بزرگ نمایش غرور ملی و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی است که نشان از عزم راسخ و اراده پر صلابت مردان و زنان این مرز و بوم دارد تا جهانیان بدانند فرزندان این سرزمین در عرصه دانش و ورزش برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران در عرصه بین المللی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش استان و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های گرامی ورزشکاران دلاور لرستانی، مسئولین زحمت کش و کادر فنی، موفقیت ورزشکاران جانباز و معلول در دیگر میادین بین المللی را از خداوند سبحان سپاسگزاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز