خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

بانک‌های لرستان در سود تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی تجدید نظر کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۶۴

با توجه به نرخ بالای بیکاری در لرستان، بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات و بهره بانکی آنها تجدیدنظر کنند، چرا که در صورت ادامه روند شرایط موجود، مشکلات به قوت خود باقی مانده و برطرف نمی‌شوند.

استاندار لرستان گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در لرستان، بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات و بهره بانکی آن‌ها تجدیدنظر کنند، چرا که در صورت ادامه روند شرایط موجود، مشکلات به قوت خود باقی مانده و برطرف نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا از بروجرد، هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال لرستان در بروجرد اظهار کرد: در این جلسه با دقت تمام مشکلات موجود آسیب‌شناسی شد و درصدد برطرف کردن آسیب‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ طرح مصوب بروجرد از روند مطلوبی برخوردار نیست، افزود: روند ۴۹ طرح برای بروجرد رضایت بخش نیست و به جد پیگیر این طرح‌ها هستیم.

استاندار لرستان با اشاره به منطقه ویژ اقتصادی بروجرد تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد حدود ۳ الی ۴ سال است که طرح آن در این شهرستان مصوب شده است و وجود سرمایه گذار در این طرح بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد یک طرح توجیه اقتصادی است، بیان کرد: ما به این طرح در بروجرد بسیار خوش بین هستیم. زیرا با ایجاد آن زمینه فرصت شغلی را فراهم می‌کند.

بازوند گفت: باید موافقت اصولی برای سرمایه‌گذار صادر شود، و تفاهم‌ نامه‌ای با یک سرمایه‌گذار وابسته به قرارگاه خاتم تنظیم شده که در این راستا با صدور موافقت اصولی به دفتر مناطق ویژه اقتصادی کشور ارسال شده است.

بازوند با اشاره به پروژه سیلیس خورشیدی بروجرد بیان کرد: این شهرک معروف به شهرک نانو سیلور ایرانیان از سال ۸۶ برای پیدا کردن بهترین منطقه برای احداثچنین شهرکی در ایران جستجوی فراوانی انجام داده که بالاخره این منطقه در بروجرد انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شهرک چهارمین شهرک نانوسیلور سیلیس(سلول‌های خورشیدی) دنیا است و با هدف تامین سوخت هسته‌ای باطری خورشیدی و مواد اولیه خودرو سازی و پزشکی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر با مشکلات قضایی روبه رو شده است و درصورت مزایده به سرمایه گذار واگذارمی شود.

استاندار لرستان با اشاره به خط راه آهن بروجرد عنوان کرد: نام بروجرد درراه آه دورود - خرم آباد - اندیمشک آوردن نشده است که نیازمند اسم در این خط راه آهن است.

وی افزود: به جد پیگیر این خط راه آهن برای بروجرد هستیم و در لایحه قانونی بودجه سال ۹۴، مشکل خط آهن این شهرستان حل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز