خبرگزاری کار ایران

صعود لرستان و تهران به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال کارگران ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۱۸

مسابقات فوتبال دسته اول کارگران کشور، لرستان با شرکت ۴تیم با صعود تیم‌های لرستان و ساپکو تهران در ورزشگاه کارگران خرم آباد به پایان رسید.

مسابقات فوتبال دسته اول کارگران کشور لرستان با شرکت ۴تیم با صعود تیم های لرستان وساپکو تهران در ورزشگاه کارگران خرم آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کارگران کشور در گروه یک با شرکت ۴تیم به سرپرستی فنی منصور احمدی وحسنعلی یدی به مدت سه روز برگزارشد.

و در روز سوم و پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کارگران کشور در ورزشگاه کارگران خرم‌آباد با انجام ۲ بازی خاتمه یافت‌.

در دیدار اول تیم کارگران ساپکو تهران موفق شد بانتیجه ۵بر۳ بر قزوین غلبه کند و کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دو صعود کرد.

در مسابقه دوم نیز لرستان با داشتن جمعی از بهترین‌های فوتبال لرستان که در بازی روز گذشته مغلوب تیم تهران شده بودند در یک بازی برتر وزیبا توانست تیم بدون شکست زنجان را ۳بر ۱شکست دهد وبه عنوان تیم اول به مرحله نهایی در مشهد صعود کنند.

در این دیدار، تیم لرستان توانست با گل های یاسر حسنوند، مهرداد خانی و احمد ساکی سه بر ۱بر تیم بدون شکست زنجان غلبه کند و به تیم اول صعود کرد و تیم خوب زنجان با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تهران از صعود بازماند. در این مسابقات لرستان با هدایت مجید فلاح نزادو داریوش باباخانی توانست با دو پیروزی به مرحله نهایی صعود کرد.

این مسابقات با برگزاری مطلوب تربیت بدنی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به سرپرستی قدرت اله بهمن پور برگزار وتیم ها از میزبانی لرستان اظهار رضایت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز